וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל חזרה לפרמיירליג אחרי עונה אחת בליגת המשנה

המג'פייז הביסו 1:4 את פרסטון בבית בזכות צמד של איוסה פרס (14 ו-67) ושערים של מאט ריצ'י בפנדל (65) וכריסטיאן אטסו (45) והבטיחו סופית את העלייה שני מחזורים לתום העונה

איוסה פרס ניוקאסל חוגג שער. GettyImages
פרס בטירוף עלייה/GettyImages

אחרי עונה אחת בלבד בצ'מפיונשיפ הבטיחה היום (שני) ניוקאסל את החזרה שלה לליגה הבכירה באנגליה, הפרמיירליג. המג'פייז ניצחו 1:4 את פרסטון, שיפרו את מאזנם ל-88 נקודות, תשע יותר מרדינג השלישית כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. להאדרספילד החמישית אמנם יש עוד משחק חסר, אבל הפער שלה מהקבוצה של רפא בניטס עומד על 10 נקודות, כך שהיא לא תוכל לעבור אותה.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה השביעית. איוסה פרס המשיך כדור ספק בידו פנימה מקרוב וקבע 0:1. האורחת לא ויתרה ואיזנה בדקה ה-14 עם שער נאה. טום ברקויזן כדור רוחב משמאל, ג'ורדן יוג'יל המשיך בנגיעה יפה פנימה וקבע 1:1. ניוקאסל כבשה את השני בדקה ה-45 כשהפעם מי שהרשית היה כריסטיאן אטסו עם סיומת מוצלחת. פרסטון נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-64 אחרי שפול גלאגר הדף כדור מקו השער בעזרת ידו. המג'פייז קיבלו גם פנדל, אותו ניצל מאט ריצ'י כדי לקבוע 1:3. בדקה ה-67 כבשה ניוקאסל שער מוזר מאוד אחרי שקרן של ג'ונג'ו שלבי פגעה באחד משחקני ההגנה ומשם הלכה לקורה, זה חזר ופגע בפרס, 1:4. יש חגיגה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully