וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההפסד בקלאסיקו: זידאן יפוטר אם ריאל לא תזכה בתואר העונה

הבלאנקוס מתקשים לצאת מההלם: מעמדו של המאמן הפך למעורער ויואכים לב סומן כמחליפו. המבחן של זיזו יהיה בחצי גמר הצ'מפיונס: "הוא נותר לבד בהתעקשות שלו על ה-BBC"

one

רק לפני כמה ימים ריאל מדריד הייתה על גג העולם. הבלאנקוס עברו ברבע גמר ליגת האלופות את באיירן מינכן ונראו בדרך הנכונה להגנה על התואר שלהם ובמקביל, גם לזכייה ראשונה באליפות לה ליגה מאז 2012.

אלא שאז הגיע ההפסד הטראומטי בקלאסיקו בערב יום ראשון ופתאום, במדריד יש כבר מי שחושב מה לעשות במקרה של כישלון בשתי החזיתות. למעשה, חצי גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד הפך אחרי ההפסד בקלאסיקו למבחן של זידאן, שמעמדו מעורער כעת.

על פי ה"אס", אם הקבוצה תסיים את העונה ללא תארים, זינדין זידאן, שעד לאחרונה נחשב כסיפור הצלחה, יסיים את תפקידו. המחליף המיועד: לא אחר מאשר מאמן נבחרת גרמניה בעשור האחרון, יואכים לב. מועמדים נוספים הם אנטוניו קונטה ומאוריסיו פוצ'טינו, אך הסיכויים שאחד מהם יגיע נמוכים יותר. ב"אס" אף הזכירו שריאל לא חששה לאורך השנים להיפרד ממאמנים שזכו בליגת האלופות, כאשר הרשימה השחורה הזו כוללת את יופ היינקס, ויסנטה דל בוסקה וקרלו אנצ'לוטי.

עוד בנושא:

מסי כבש בתוספת הזמן, ברצלונה גברה 2:3 על ריאל מדריד
מקסימוס מסי: הסרטונים המצחיקים אחרי הניצחון של ברצלונה
ציוץ של בארטרה זכה לתגובה מכוערת במיוחד, רונאלדו זעם על חבריו
ניימאר במחווה למסי, פיקה הגיב לראמוס: "הוא יתחרט על מה שקרה"

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד (ימין) עם לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. רויטרס
פתאום הכיסא רועד. זידאן/רויטרס

ב"מארקה" הוסיפו כי זידאן נותר לבדו במערכה עם "ההתעקשות שלו ללכת בכל הכוח על ה-BBC", רונאלדו, בייל ובנזמה. בחדר ההלבשה ובהנהלת הקבוצה מאמינים כי ריאל זקוקה לפתרונות נוספים ולא יכולה להיות תלויה אך ורק בטריו הכוכבים ההתקפי שלה. איסקו ואלברו מוראטה, שלא זכו כלל לדקות בקלאסיקו, הם אפשרויות שבריאל מאמינים שזידאן חייב לקחת בחשבון.

בספרד ערכו השוואה שמראה את ההבדלים העצומים בין מסי לרונאלדו בקלאסיקו. מלבד צמד השערים של הפרעוש, הרי שהוא גם רשם שבעה דריבלים מוצלחים מתוך 11 ניסיונות, לעומת 0 מ-1 של רונאלדו. מסי סחט שש עבירות לעומת שתיים בלבד שסחט הפורטוגלי. מסי גם נגע בכדור כמעט פי שניים מרונאלדו: 72 נגיעות מול 39 בלבד. הוא השלים 45 מסירות לעומת 17 בסך הכול של רונאלדו (חמש פחות מטר שטגן) ואפילו זכה בכדור גובה אחד לעומת אפס של רונאלדו, למרות שכוכב ריאל גבוה ממנו בכ-15 ס"מ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ולמרות הכל, רגע של חיוך אצל הבלאנקוס כשג'וליה רוברטס באה לבקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully