וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קווינסי מילר נזרק ממחנה האימונים בעין גדי

24.4.2017 / 19:15

הצהובים ינסו לקטוע את רצף ההפסדים מול מכבי קרית גת, הפורוורד ננזף בפני השחקנים על כך שהביא את חברתו למחנה בניגוד להוראות: "לא נקבל עבירות משמעות". אוחיון צפוי לחזור לסגל

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב למכבי חיפה במחזור האחרון

הבלגן במכבי תל אביב ממשיך לחגוג. אחרי שלא הצליחו להגיע להסכמה באשר לאיש שיחליף על הקווים את איינארס בגאצקיס עד תום העונה, והותירו בינתיים את הלטבי בתפקידו, הצהובים נאלצו להתמודד היום (שני) עם תקרית במחנה האימונים שהם מקיימים בעין גדי. קווינסי מילר נזרק התבקש לעזוב את המחנה באופן מיידי, מכיוון שהביא אליו את חברתו בניגוד להוראות הקבוצה. מילר ננזף בפני שאר השחקנים, ובקבוצה הבהירו "כי לא יקבלו שום עבירת משמעת - קלה או חמורה".

אחרי שמונה הפסדים רצופים בכל המסגרות, חמישה מהם בליגה (שיא מועדון שלילי), מכבי תל אביב תפגוש ביום רביעי את נועלת הטבלה מכבי קרית גת, ותנסה להרוויח מעט שקט ולחזור למסלול הניצחונות. במועדון קיימו לא מעט שיחות עם השחקנים והבהירו להם כי הם חייבם להציג מחויבות ולקחת אחריות על מה שקורה. גם קבוצתו של אלעד חסין הפסידה את שמונת משחקיה האחרונים, כולם במסגרת הליגה, והיא רחוקה שמונה נקודות מגלבוע/ גליל ומכבי אשדוד, שמדורגות מעליה ומעל הקו האדום. החדשות הטובות מבחינת הצהובים הגיעו מיוגב אוחיון, שצפוי לחזור לסגל אחרי שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה.

עוד בנושא

תרמית התדמית: הבלגן של מכבי תל אביב סביב מינוי מאמן חדש

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יביא את השינוי? אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully