וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן גזיאנטפספור ונבחרת צ'כיה, פרנטישק ראיטורל, נמצא תלוי בדירתו

המגן בן ה-31 התאבד בביתו אחרי שלא הגיע לאימון ולא ענה לטלפון. על פי חבריו לקבוצה לשעבר, הוא ניסה להתאבד גם בעבר. יושב ראש ויקטוריה פלזן, בה שיחק בעבר: "עצובים עד עמקי נשמתנו"

פרנטישק ראיטורל שחקן האנובר (ימין). GettyImages
סיפור עצוב. ראיטורל/GettyImages

טרגדיה בטורקיה. מגן גזיאנטפספור פרנטישק ראיטורל נמצא היום (ראשון) בדירתו ללא רוח חיים. הצ'כי בן ה-31, שרשם 14 הופעות בנבחרת הלאומית, התאבד מסיבות משפחתיות לפי הדיווחים בטורקיה. ראיטורל, שסבל מבעיות נפשיות ומדיכאון ואף התייעץ עם גורמי מקצוע, נמצא תלוי בדירתו. על פי חבריו באוסטרבה, שם שיחק בעבר, הוא ניסה להתאבד כבר בעבר, אבל כשל בניסיונו. הוא זכה בארבע אליפויות צ'כיה ובגביע אחד.

"הוא לא הגיע לאימון ולא ענה, אז הלכתי אליו הבית, הדלת הייתה נעולה, אבל החלונות היו פתוחים והמשטרה אמרה לי מה שקרה", אמר יושב ראש גזיאנטפ איברהים קיזיל. ראיטורל החל את הקריירה שלו בפז'יבראם, משם עבר לבאניק אוסטרבה ולוויקטוריה פלזן, שם שיחק בין 2016-2009 ורשם 168 הופעות ו-19 שערים. ב-2014 הושאל להאנובר והשנה שיחק בגזיאנטפסור הטורקית, שם רשם 12 הופעות ושיחק עם בן ארצו דניאל קולארז'. ראיטורל ישב על הספסל במשחק קבוצתו רק לפני יומיים. המשחק האחרון בו שותף היה ב-2 באפריל.

יושב ראש ויקטוריה פלזן אדולף שאדק אמר: "בנקודת הזמן הזו, כל המילים חסרות ערך, אבל בכל זאת אני חש בצורך לבטא את עצמי לפחות בצורה הזו. אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחה שלו ולכל האנשים שמכירים אותו, אבל שום דבר לא יקל על הכאב שכל משפחת ויקטוריה פלזן מרגישה. נקודות, ניצחונות, כל זה חסר חשיבות כרגע. אנחנו עצובים עד עמקי נשמתנו מהליכתו של ויקטוריאני נהדר, ומעל הכול אדם נהדר וחבר. ברגע הזה אני חושש להשתמש במילים הבאות: ראייטי, תודה על הכול, לעולם לא נשכח אותך".

במהלך הערב הגיעו אוהדים של ויקטוריה פלזן אל אצטדיון הקבוצה, הדליקו נרות והתקבצו לכבד את זכרו של שחקן הקבוצה לשעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדי פלזן הגיעו לאצטדיון כדי להדליק נרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויקטוריה פלזן נפרדת משחקנה לשעבר

האנובר, בה שיחק, הביעה צער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully