וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו קירבה את פיינורד לאליפות הולנד, אולימפיאקוס הוכתרה ביוון

אייאקס הפסידה 1:0 באיינדהובן ומרוחקת כעת ארבע נקודות מפיינורד, שניצחה 0:2 את ויטסה ותוכל להבטיח במחזור הבא אליפות ראשונה מאז 1999. אליפות מספר 44 לאימפריה היוונית

יורחן לוקאדיה שחקן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
כדור חופשי נהדר לרשת של אייאקס. יורחן לוקאדיה/GettyImages

פיינורד התקרבה היום (ראשון) בצורה משמעותית לאליפות הראשונה שלה מאז 1999, כשקיבלה בשורות טובות מאצטדיון פיליפס, שם אייאקס השנייה הפסידה 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן השלישית. פיינורד ניצחה עוד קודם לכן 0:2 בחוץ את ויטסה, ולפיכך היא נהנית מיתרון של ארבע נקודות בפסגה, כשלסיום העונה בליגה ההולנדית נותרו שני מחזורים בלבד. הקבוצה מרוטרדם עשויה לחגוג את האליפות ה-15 בתולדותיה בשבוע הבא, במשחק החוץ מול היריבה העירונית אקסלסיור.

ניקולאי יורגנסן הדני, מלך שערי הליגה ההולנדית עם 21 כיבושים, הבקיע צמד עבור פיינורד מול ויטסה ואז צפה יחד עם חבריו במשחקה של אייאקס. הקבוצה של פטר בוס, שהעפילה ביום חמישי לחצי גמר הליגה האירופית, הגיעה מותשת לאיינדהובן ונכנעה לכדור חופשי נהדר של יורחן לוקאדיה בדקה ה-25. המשחק עוכב בפתיחת המחצית השנייה בגלל רימון עשן שחור שנזרק מיציע אוהדי פ.ס.וו.

שחקני אולימפיאקוס חוגגים אליפות. רויטרס
עוד אליפות לאוסף. שחקני אולימפיאקוס/רויטרס

* יוון: אולימפיאקוס, שבעונה שעברה חגגה אליפות כבר בסוף פברואר, המתינה הפעם עד למחזור הלפני אחרון של הליגה היוונית והבטיחה הערב את זכייתה השביעית ברציפות וה-44 בסך הכול. הקבוצה שהודחה בתחילת העונה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי הפועל באר שבע, הביסה 0:5 את פאס יאנינה במחזור ה-29 וחגגה עם אוהדיה. מרקו מארין (21), מנואל דה קוסטה (24), איבן דה לה בייה (29 ו-72) וצ'ורי דומינגס (81 בפנדל) כבשו את השערים.

* טורקיה: פנרבחצ'ה ניצחה 0:1 בחוץ את היריבה המושבעת גלאטסראיי בזכות נגיחה דרמטית של סוזה בתוספת הזמן. פנר במקום השלישי עם 53 נקודות, לפני גלא הרביעית ולה 49. בשיקטאש בדרך לאליפות שנייה ברציפות עם 61 נקודות, ארבע יותר מהשנייה איסטנבול בשאקשהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully