וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי מתכננת מהפכה בסגל, אלכסיס, ווקר ואמבפה יגיעו?

טורה, סבאלטה, קלישי ונבאס מסיימים חוזה בקיץ ויעזבו, גווארדיולה מתעניין גם בוואן דייק, מנדי וטוליסו. המאמן לאחר ההפסד לארסנל בחצי גמר הגביע האנגלי: "מבטיח שנשתפר בעונה הבאה"

בעונתו הראשונה כמאמן, אי שם בעונת 2007/08, זכה פפ גווארדיולה בתואר הראשון שלו, כשעלה ליגה עם ברצלונה ב'. בעונה שלאחר מכן, כמאמנה הראשי של ברצלונה, הוא כבר זכה באליפות, גביע וליגת האלופות. הוא הוסיף לעצמו לפחות תואר אחד בכל עונה עד שעזב את הקטאלנים לטובת באיירן מינכן. בעונה הראשונה: אליפות, גביע, זכייה בסופרקאפ הגרמני וזכייה באליפות העולם לקבוצות. גם בשנתיים שלאחר מכן הוא זכה בתארים.

אלא שהערב (ראשון) נקבע כי גווארדיולה, לראשונה בקריירה, יסיים עונה ללא אף תואר, לאחר שקבוצתו מנצ'סטר סיטי הודחה מחצי גמר הגביע האנגלי לאחר שהפסידה לארסנל בפנדלים. כעת, לאחר שאיבד את הגביע ואת האפשרות לזכות באליפות ובליגת האלופות, ייאלץ גווארדיולה להתמקד במטרה אחת בלבד: לסיים את העונה במקום השלישי, המוביל באופן אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות. כעת לסיטי 64 נקודות - שתיים פחות מליברפול לה משחק עודף.

"ברור שאנחנו עצובים", אמר גווארדיולה. "אבל מחר נצטרך לחזור לעצמנו כי מצפים לנו משחקים לא פשוטים במסגרת הליגה. יצרנו יותר מצבים מארסנל לאורך המשחק, אבל ידענו שהיא מסוכנת. בכל מקרה אני לא מתחרט על שום דבר. אני מבטיח שנשתפר ובעונה הבאה נהיה טובים יותר".

בכל הקשור לעונה הבאה, במנצ'סטר סיטי כבר החלו להתכונן, כך לפחות מדווחים באנגליה. על פי הדיווחים, גווארדיולה נערך לעזיבתם של יאיא טורה, פאבלו סבאלטה, גאל קלישי וחסוס נבאס שמסיימים חוזה, כשרשימת המועמדים לחזק את הקבוצה בקיץ לא פחות קצרה, וכוללת את אלכסיס סאנצ'ס, בנג'מין מנדי, קייל ווקר, וירג'יל ואן דייק, קורנטין טוליסו וקיליאן אמבפה.

עוד בנושא

ארסנל ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי ועלתה לגמר

המספרים

* ארסנל הגיעה לגמר ה-20 שלה בגביע ושברה את השיא האנגלי.

* זה היה ההפסד הראשון של סיטי בחצי גמר הגביע מאז 1932, גם אז זה היה מול ארסנל. התכולים ניצחו בכל אחד משמונת המשחקים שלהם בחצי גמר הגביע.

* אלכסיס סאנצ'ס כבש ארבעה שערים בשלוש ההופעות האחרונות שלו עם ארסנל בוומבלי.

* אלכסיס סאנצ'ס הוא מלך שערי ארסנל בוומבלי בכל הזמנים, עבר את מארק אוברמארס ואיאן רייט.

* סרחיו אגוארו כבש 12 שערים ב-12 ההופעות האחרונות שלו במנצ'סטר סיטי.

* שני השערים האחרונים של נאצ'ו מונריאל הגיעו בגביע ומול קבוצות מהעיר מנצ'סטר (עשה את זה מול יונייטד ב-2015).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
כמה אושר. ונגר/GettyImages

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר: "אני מרוצה מאוד, זה היה משחק גדול. בסך הכול הייתה הופעה נהדרת לא רק מבחינה טכנית, אלא גם מבחינה מנטאלית. הלכנו והתחזקנו ככל שהמשחק התקדם ובסוף השגנו ניצחון שהגיע לנו. ההופעה של הקבוצה הייתה טובה. כשהשחקנים נותנים הכול ומרוכזים לחלוטין, אתה תמיד עומד מאחוריהם. היינו קרובים מאוד לכבוש וסיטי הייתה מסוכנת מאוד במתפרצות. איבדנו את הכדור וספגנו שער, אבל הגבנו כמו שצריך.

"אלכסיס היה כמו הקבוצה כולה היום. היו לו בעיות בפתיחת המשחק, אבל הוא הלך והשתפר. הוא חיה, תמיד מוכן להרוג את היריב. הוא לעולם לא יוותר. הוא יהיה כאן בעונה שעברה כי יש לו חוזה ואנחנו מקווים שנוכל להאריך אותו גם. בארסנל אנחנו תמיד רוצים להגיע למשחקים גדולים ואני חושב שעשינו את זה היום. בסך הכול אני מרוצה מאוד, אנשים פקפקו בנו, עברנו תקופה קשה. בזמנים כאלה אתה יכול להיות מפולגים או מאוחדים והיום הראינו את הגישה הנכונה".

קשר ארסנל ארון ראמזי אמר לאחר המשחק: "אני אוהב את הגביע. הצלחנו מאוד בשנים האחרונות במפעל הזה ואתם יכולים לראות את התשוקה שיש לשחקנים. אני שמח שהצלחנו להשיג את התוצאה. אני עשיתי את הטעות שעלתה לנו בשער שספגנו. אני יודע שבמצבים כאלה אתה צריך להגיב. המשכתי לעבוד קשה ונתתי הכול ובסוף זה השתלם. אני רוצה לתת קרדיט לחברים שלי בקבוצה. הראינו אופי חזק שיש לנו כקבוצה. זה היה ניצחון חשוב היום כדי שיהיה לנו למה לצפות, אבל יש לנו עוד שבעה משחקי גמר גביע כדי לנסות להיכנס לארבע הראשונות. אכזבנו מאוד את ארסן ונגר במהלך העונה, אנחנו רוצים לזכות בתואר הזה בשבילו ובשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully