וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 1:1 דרמטי בין רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה לבין אפואל ניקוסיה

המאמן היה קרוב לרשום ניצחון שני בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלו בקפריסין, אך קבוצתו ספגה בדקה ה-87. סלטיק עלתה לגמר הגביע ללא ביטון, ברוז' הפסידה במשחק העונה ללא רפאלוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאושש לקראת סיום העונה. רוני לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה כבר היו בדרך הבטוחה לרשום ניצחון שני בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלהם בקפריסין, שהיה עוזר להם לצאת קצת מהתקופה הקשה. אלא ששוב הם עשו במכנסיים, ספגו בדקות הסיום (87) וסיימו את משחק החוץ מול אפואל ניקוסיה במסגרת המחזור השישי של הפלייאוף העליון ב-1:1. איניגו קלדרון כבש את שער היתרון, סדריק ימברה השווה. במחזור הבא יארח רוני לוי, שיסיים את העונה במקום השישי, את אומוניה ניקוסיה.

* ליאור רפאלוב נותר על הספסל ולא שותף בהפסד של קלאב ברוז' 2:0 לאנדרלכט במשחק העונה. לאנדר דנדונקר (21) וקארה אמבוג'י (34) כבשו למוליכה, שהגדילה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות על פני גנט ותשע על פני ברוז', שמסתמנת כאלופה היוצאת. לסיום העונה בבלגיה נותרו עוד שישה מחזורים.

* הקשר ניר ביטון לא היה בסגל של סלטיק, שניצחה באולד פירם 0:2 את ריינג'רס בחצי גמר הגביע הסקוטי. בגמר היא תפגוש את אברדין.

* החלוץ אופיר מזרחי לא שותף ב-1:2 של לוגאנו על יאנג בויז במסגרת המחזור ה-29 בליגה השוויצרית. לוגאנו עם 40 נקודות אחרי 29 מחזורים - חמש פחות מפ.צ סיון שנמצאת במקום השלישי המוביל לשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully