וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו עברה גם את המשוכה של ליון עם 1:2 וחזרה לפסגה

הדרך לאליפות הראשונה מאז 2000 פתוחה בפני הקבוצה מהנסיכות, שנהנתה משערים של פלקאו (36) ואמבפה (44) ועקפה את פריס סן ז'רמן. ניס מעדה עם 1:1 בטולוז, בלגן במשחק של סנט אטיין

קמיל גליק שחקן מונאקו עם רדאמל פלקאו. רויטרס
סללו את הדרך לאליפות. קמיל גליק חוגג עם רדאמל פלקאו/רויטרס

מונאקו שבה הערב (ראשון) לפסגת הליגה הצרפתית אחרי שניצחה בחוץ 1:2 את ליון ועקפה את פריס סן ז'רמן בזכות הפרש שערים. למוליכה גם משחק חסר. ניס, הצלע השלישית במאבק על האליפות, איבדה נקודות עם 1:1 בטולוז ונראה כי תסתפק בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. גם סנט אטיין וראן נפרדו ב-1:1.

ליון - מונאקו 2:1

הקבוצה מהנסיכות עברה כנראה את המשוכה הקשה ביותר בדרך לאליפות הראשונה מאז שנת 1999/2000. המארחת הגיעה בהרכב חסר, כשבין היתר אלכסנדר לקאזט ונביל פקיר אפילו לא נכללו בסגל אחרי העלייה לחצי גמר הליגה האירופית, ומונאקו ניצלה זאת כדי להשיג יתרון משמעותי במחצית הראשונה. רדאמל פלקאו כבש את ה-19 שלו בליגה בנגיחה, אחרי הכנה מוזרה של קמיל גליק בדקה ה-36. בחלוף שמונה דקות, מי אם לא ילד הפלא קיליאן אמבפה פרץ בצד ימין והבקיע את ה-14 שלו בליגה. הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר במילניום הנוכחי שהגיע ל-14 שערים באחת מחמש הליגות הבכירות, ובכך שבר את שיאו של ויין רוני. לוקא טוזאר הצעיר נגח את השער המצמק של ליון (51) והראשון שלו בליג 1.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדי סנט אטיין נכנסים לאצטדיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טולוז - ניס 1:1

משחק ליגה מספר 11 ללא הפסד למדורגת שלישית, אבל איבוד הנקודות ישאיר אותה במקום השלישי כנראה עד סיום העונה. אחרי מחצית מאופסת, קורנטן ז'אן הצעיר ניצל בלבול בהגנת ניס ובעט שטוח אל הרשת בדקה ה-56. אלא שהקבוצה של לוסיאן פאבר מצאה מיד את השוויון. ולנטין אייסריק הסתובב ברחבה בדקה ה-59 ובעט בימין לחיבורים של אלבן לאפון. מריו באלוטלי נכנס בדקה ה-88 וגם הוא לא הצליח להושיע.

סנט אטיין - ראן 1:1

שבוע אחרי אירועי באסטיה, בלגן גם בסטאד ז'ופרואה גישאר. המשחק הביתי של סנט אטיין אמור היה להתקיים ללא קהל בגלל עונש שהוטל על הקבוצה המארחת בעקבות אירועי הדרבי מול ליון, אבל בדקה ה-18 החליט השופט רודי בוקה להפסיק את המשחק בעקבות כניסתם של אוהדים מקומיים רבים אל היציע. האוהדים הוצאו אחרי כ-15 דקות והמשחק חודש. רוברט בריץ' דחק את שער היתרון של סנט אטיין בדקה ה-40, אבל יוהאן גורקוף בישל מנקודת הקרן לבלם מקסר בחלוף חמש דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully