וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם העשירית בקריירה: רפאל נדאל זכה בטורניר מונטה קרלו

הספרדי הפך לטניסאי הראשון בעידן הפתוח עם עשר זכיות באותו טורניר, כשניצח 1:6, 3:6 את אלברט ראמוס, והוא יעלה למקום החמישי בעולם. סנסציה בפדרציה: בלארוס, נטולת אזרנקה, העפילה לגמר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי זוכה במונטה קרלו. GettyImages
אוהב את הטורניר במונאקו. נדאל/GettyImages

רפאל נדאל, המדורג עשירי בעולם, הפך היום (ראשון) לטניסאי הראשון בעידן הפתוח שזוכה באותו תואר לפחות עשר פעמים. היום ניצח הספרדי 1:6, 3:6 את אלברט ראמוס וזכה בפעם העשירית בטורניר מונטה קרלו, שהיה ל-29 שלו מסבב המאסטרס (רק לנובאק דג'וקוביץ' יש יותר, 30). בזכות הזכייה, יעלה הספרדי למקום החמישי בעולם.

השור ממאיורקה, המחזיק במאזן מרשים של 63 ניצחונות אל מול ארבעה הפסדים בלבד בטורניר, ניצח את יריבו הספרדי באותה תוצאה כפי שניצח את דויד גופן בשלב חצי הגמר - 1:6, 3:6 - והשלים שנה 14 ברציפות עם לפחות זכייה אחת בתואר ATP. נדאל חבט חמישה אייסים במהלך המשחק בעוד שיריבו לא עשה זאת כלל. הוא ניצח ב-76 אחוזים מהמקרים שבהם הכניס את הסרב הראשון כשלראמוס היו 56 אחוזים בלבד.

עבור ראמוס, מדובר בהישג השיא שלו. הספרדי בן ה-29, המדורג 24 בעולם, הצליח לעלות לגמר עם 3:6, 7:5, 1:6 מול לוקא פוי הצרפתי, המדורג 17 בעולם, והעפיל לגמר המאסטרס הראשון בקריירה שלו. ראמוס הדהים בשמינית הגמר את אנדי מארי וברבע הגמר ניצח את מארין צ'יליץ'.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
תואר ראשון מזה כשנה. נדאל/GettyImages

בלארוס חוללה הפתעה גדולה כשהצליחה לעלות לגמר גביע הפדרציה. הבלארוסיות, ללא הכוכבת הגדולה ביותר שלהן ויקטוריה אזרנקה שעדיין מתאוששת מלידת בתה, עשתה את זה עם 1:3 מול שוויץ. אלכסנדרה סאסנוביץ', המדורגת 96 בעולם, ניצחה 2:6, 6:7 (2) את טימאה באשצ'ינסקי (22) וארינה סבאלנקה בת ה-18 (125) הפתיעה בגדול עם 3:6, 6:2, 4:6 את ויקטוריה גולוביץ' (54). בלארוס מחכה למנצחת בין ארצות הברית לצ'כיה, כשעכשיו התוצאה ביניהן היא 1:1. אם צ'כיה תנצח, הגמר ייערך בפראג, אם ארצות הברית תנצח בלארוס תארח במינסק.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully