וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה נזף באסיפה: "אירופה זה לא מעניין. שחקו על הכבוד שלכם"

23.4.2017 / 14:18

מאמן מכבי פתח תקוה שוחח עם השחקנים לקראת בית"ר ירושלים ביום רביעי. גיא מלמד סובל רק מדלקת והתאמן. חשש לקרע אצל מגבו. גורם: יש כאן משבר עמוק. נעשה חריש בסגל בקיץ"

שחקן מכבי פתח תקוה, גידי קאניוק. יוסי ציפקיס
"אנחנו פשוט לא מצליחים להבקיע". גידי קאניוק/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה תתארח בטדי ביום רביעי ובמועדון ישנה אכזבה רבה מהשחקנים. בפעם הראשונה העונה, נשמעה מספר פעמים המילה "משבר" בסיום, כששחקנים הודו שהקבוצה נמצאת בתקופה הרעה ביותר שלה בשנים האחרונות. "המשבר כאן עמוק. יהיה חריש עמוק בקיץ. יש כאן לא מעט שחקנים שמשחקים על העתיד ועל החוזים שלהם. לא יכול להיות שדוס סנטוס ייראה ככה דווקא בסוף העונה. זה נראה רע", אמרו במועדון.

קובי רפואה אמר לשחקנים הבוקר: "אירופה לא מעניין עכשיו. אתם צריכים לשחק על הכבוד שלכם וזה יותר חשוב מהכל". גיא מלמד התאמן היום כרגיל והוא סובל מדלקת בלבד. במועדון מאמינים שיהיה כשיר למשחק בטדי. "יש עוד שלושה ימים, עד מחר נדע אם ישחק", אמרו. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר האסיפה: "הדברים שאמר לא היו קלים אבל הוא הכניס בנו הרבה אופטימיות. אין לו וגם לנו ברירה. אוי ואבוי אם לא נביא נקודות מטדי".

כזכור, רוב הזרים, מלבד פירס וקוויאר, ישוחררו כנראה. רפואה ינסה לצרף לפחות שלושה זרים חדשים, בהם בלם זר מהיר, קשר וחלוץ במקום מיחאי רומן, שהמועדון הציע 50 אלף יורו על כרטיסו ונתקל בסירוב של ניימיכן. במועדון עצרו את כל ההכנות לעונה הבאה (מלבד המגעים המתקדמים עם אלקיים שצפוי לחתום, והגישושים אצל שפונגין למקרה שמשהו ישתבש). קובי רפואה עדיין לא חתם על החוזה, בעוד שבמועדון טוענים כי מדובר בעניין טכני. רפואה הודה אתמול כי: "העבודה שלנו צריכה להיות בעיקר בפן המנטלי", והוא מתכוון לערוך שיחה עם השחקנים.

seperator

כך או כך, הבעיה של רפואה לקראת המשחק החשוב היא כמובן ההיעדרות של שני שחקני המפתח שלו במרכז הקישור – לירוי צעירי ורומאריו פירס. בסיום, נשאל גידי קאניוק שמכוון בעונה הבאה לליגה הבלגית (ישוחרר רק תמורת מיליון יורו, במועדון מאמינים שיישאר), על המצב. "כדי לעצור את כדור השלג, אנחנו צריכים פשוט להוציא נקודות בכוח. גם היום חוץ מהשער המצחיק שספגנו מכבי חיפה כמעט לא הגיעה למצבים. אנחנו פשוט לא מצליחים להבקיע וזה כל ההבדל. אנחנו נכנסים לפיגור, ואז צריכים לרדוף אחרי היריבות שלנו. כל העונה שיחקנו מצויין והבקענו הרבה שערים ובמשחקים האחרונים אנחנו לא מפסיקים להחמיץ. גם אני. הכל הולך קשה, יש תקופות כאלה. אין לי הסבר למצב שנקלענו אליו. לכל קבוצה יש בתוך עונה איזשהו משבר או ירידה ביכולת. זה הגיע בטיימינג הכי גרוע שיכול להיות. הכל נשמע כמו תירוץ, אין לנו ברירה אלא להביא נקודות בכח מטדי".

אורי מגבו ייבדק היום. כזכור, אתמול עלה חשש כי הוא סובל מקרע במפשעה וגמר את העונה. דור אלו יעבור ניתוח רק ביום חמישי הבא ובמועדון מתעקשים שייקח חלק בשני המשחקים הקרובים.

עדכון ראשון: 6:42

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully