וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד ברנדווין: "סגירת מעגל מאוד מתוקה מבחינה אישית"

23.4.2017 / 6:45

הגארד של מכבי ראשון לציון הוביל את קבוצתו לניצחון על הפועל תל אביב במדיה שיחק בעבר: "היה מאוד קשה, מאושר להיות במכבי ראשון לציון, אנחנו בספרינט כדי להתמקם לתוך הפלייאוף"

one

האלופה מכבי ראשון לציון אותתה אמש (שבת) לליגת העל כי היא לא מוותרת על העונה. הקבוצה של שמוליק ברנר ניצחה בדרייב אין 89:98 את הפועל תל אביב, במה שהפך לניצחונה השלישי ברציפות העונה, רצף הניצחונות הארוך ביותר של הכתומים. בזכות הניצחון עלתה ראשון לציון למקום השביעי בטבלה, והיא יודעת שהיא תלויה בעצמה כדי להכנס לרבע גמר הפלייאוף. צ'ארלס תומאס עם 19 נקודות הוביל שישה שחקנים בספרות כפולות, כשעודד ברנדווין, ששיחק העונה בשתי תקופות של חודש בהפועל תל אביב, קולע 11 מ-15 הנקודות שלו ברבע האחרון.

"מאוד מיוחד, הרגשה מאוד מתוקה", סיכם ברנדווין את הניצחון מהזווית האישית שלו מול הקבוצה בה לא קיבל הזדמנות, "אני אחד שממשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמו, סומך על זה שזה מה שיוביל אותי קדימה ויביא אותי קדימה. גם בתקופות קשות המשכתי לעבוד, אין ספק שזה סגירת מעגל מאוד מתוקה מבחינה אישית. מבחינה קבוצתית זה היה ניצחון סופר חשוב, משחק עונה לשתי הקבוצות, זה הופך את זה לעוד יותר מתוק. גאה באיך ששיחקנו, באנו למגרש קשה ויוצאים עם הרגשה מאוד מתוקה".

הגארד התייחס למה שעבר עליו מתחילת העונה ועל השיפור בראשון לציון לאחרונה: "לא לקחתי את מה שהונח בפניי בקיץ, יכול להיות שעשיתי טעות, אבל לא עשיתי טעות בזה שההמשכתי לעבוד, זאת הייתה סיטואציה קשה יום יום לבוא לפה ולהלחם. היה מאוד קשה, תקופה לא פשוטה, אבל כנראה שאם אתה עובד ומאמין בעצמך ומשקיע אז יש פירות. אני מאושר להיות במכבי ראשון לציון, קיבלו אותי באופן מדהים, קיבלתי את כל התמיכה משמוליק והשחקנים.

"מעכשיו אני ממשיך להסתכל הלאה למשחק הבא, העונה בעיצומה, כל המאבקים עדיין פה, אמשיך להביא את אותה הגישה לכל אימון ומשחק וזה מה שיוביל אותי הלאה. אנחנו עובדים מאוד קשה כל השבוע, גם בפן המקצועי, וגם שמים דגש על הכימיה ולשים את האגו בצד. כל אחד מבין שאנחנו פה בספרינט עד לסוף העונה ולהתמקם בתוך הפלייאוף, הולכים עם הצוות המקצועי באותו הראש ומתחברים. רואים את זה על המגרש, במיוחד בדקות שקשה. אני גאה לשחק עם השחקנים האלה".

עודד ברנדווין שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נגד האקסית. ברנדווין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully