וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ברצלונה: גארת' בייל עשוי לפתוח, ניימאר סופית בחוץ

הבלאנקוס מגיעים לקלאסיקו השני של העונה (א', 21:45, אין שידור) כשניצחון ירחיק אותם שש נקודות מיריבתם בפסגה. הוולשי חזר להתאמן ועשוי להחליף את איסקו, ערעור נוסף על השעייתו של ניימאר נדחה. לואיס אנריקה: "זו ההזדמנות האחרונה". וגם: כל המספרים

מחזור 33מחצית23/04/2017
ריאל מדריד
    1:1
      ברצלונה
      one

      בווידאו: תקציר הקלאסיקו הקודם העונה

      ריאל מדריד תוכל לעשות צעד משמעותי מאוד לקראת תואר האליפות כשתארח ביום ראשון (21:45, אין שידור) בערב יום השואה את ברצלונה לקלאסיקו השני של העונה. ריאל מדריד, שבניגוד לברצלונה השיגה כרטיס לחצי גמר ליגת האלופות, מובילה בשלוש נקודות על פני היריבה המושבעת עם משחק אחד פחות. סימן השאלה היחיד בהרכב ריאל מדריד לקראת המשחק הזה הוא שיתופו של גארת' בייל, שהחמיץ את המשחק מול באיירן מינכן בשל פציעה, אך חזר לאימוני הקבוצה ועשוי להחליף את איסקו ב-11 של זידאן לצידם של רונאלדו ובנזמה. דני קרבחאל יחזור מהשעייה לעמדת המגן הימני, כאשר נאצ'ו ימשיך לפתוח במרכז ההגנה לצידו של סרחיו ראמוס בעקבות העובדה שוראן ופפה עדיין פצועים.

      חאבייר מסצ'ראנו ברצלונה מכשיל את גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
      צפוי לפתוח ברגע האחרון. בייל מעל מסצ'ראנו/רויטרס

      בעוד שריאל מדריד מגיעה לקלאסיקו הזה במצב רוח מרומם, ברצלונה מגיעה די מדוכאת אחרי ה-0:0 מההדחה מהצ'מפיונס מול יובנטוס ויודעת שהפסד במשחק הזה יחסל כמעט סופית את סיכוייה לשמור על תואר האליפות שלה וישאיר ללואיס אנריקה רק את הגביע מתוך שלושת התארים. אחרי שערעורה הראשון על השעייתו של ניימאר נדחה, ברצלונה ערערה שוב לבין הדין הספרדי לספורט, אך זה דחה שוב את הערעור והכוכב הברזילאי יחסר לקטאלנים במשחק הגדול בראשון. ארדה טוראן פצוע גם הוא כך שפאקו אלקאסר צפוי לקבל את חולצת ההרכב, כאשר יתר עשרת שחקני ההרכב יהיו זהים לאלו שפתחו ב-0:0 מול יובנטוס.

      לואיס אנריקה, שיעמוד על הקווים בפעם האחרונה בקלאסיקו כמאמן ברצלונה, אמר לקראת המשחק: "האפשרות היחידה שלנו לזכות באליפות היא לנצח בקלאסיקו. אנחנו מוכנים לאפשרות לשחק ללא ניימאר ועם ניימאר. ברור לנו שמדריד תשלוט באוויר, אנחנו צריכים לצמצם את המשחק שלהם שם למינימום, זו ההזדמנות האחרונה שלנו".

      ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
      מי יחגוג הפעם. מסי מול רונאלדו/AP

      המספרים:

      * ריאל מדריד היא קבוצה הלה ליגה שניצחה את ברצלונה הכי הרבה בהיסטוריה (72), כשברצלונה היא הקבוצה שניצחה את ריאל מדריד הכי הרבה (68).

      * ב-13 ביקוריה האחרונה בברנבאו, ברצלונה ניצחה 7 פעמים, סיימה שלוש פעמים בתיקו והפסידה רק שלוש פעמים.

      * הקלאסיקו האחרון אותו אירחה ריאל מדריד היה אחד המשפילים שלה ובו היא הובסה 4:0 מול ברצלונה נטולת מסי.

      * ריאל מדריד הבקיעה בכל אחד מ-43 משחקי הליגה האחרונים שלה. רק ברצלונה עשתה רצף גדול ב-2013 עם 64 משחקי ליגה רצופים בהם היא מבקיעה לפחות שער אחד.

      * ברצלונה הבקיעה בכל אחד מ-22 משחקיה האחרונים בכל המסגרות מול ריאל מדריד, זה הרצף הכי טוב של אחת מהקבוצות בקלאסיקו.

      * בעקבות השלושער שלו בקלאסיקו ב-2014, מסי עקף את די סטפאנו והפך למלך שערי הקלאסיקו בכל הזמנים עם 21 כיבושים.

      * מאז אותו שלושער מפורסם מסי לא הבקיע בששת משחקי הקלאסיקו האחרונים, הרצף הכי גרוע שלו מול ריאל.

      * כריסטיאנו רונאלדו הבקיע 16 שערים בקלאסיקו בכל המסגרות. רק אלפרדו די סטפאנו (18) וליאונל מסי (21) הבקיעו יותר ממנו בקלאסיקו.

      * שני הגולים האחרונים של אנדרס אינייסטה בליגה ב-1,129 ימים היו מול ריאל מדריד.

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully