וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש וגם בישל פעמיים, דרמת גביע למרציאנו

חלוץ גראסהופרס כיכב ב-1:4 על לוצרן והעלה את מאזנו לחמישה שערים מאז חזר לשוויץ. שוער היברניאן כמעט כבש בנגיחה בתוספת הזמן, אך קבוצתו הפסידה 3:2 בחצי גמר הגביע הסקוטי

אופיר מרציאנו שוער היברניאן (מימין) נוגח מול אברדין. רויטרס
עלה לעזרת ההתקפה בתוספת הזמן. אופיר מרציאנו, מימין/רויטרס

אופיר מרציאנו הגיע היום (שבת) להאמפדן פארק בגלזגו והיה שותף לדרמה גדולה, בסיומה הפסידה קבוצתו היברניאן 3:2 לאברדין בחצי גמר הגביע הסקוטי. היבס, שכבר הבטיחה את חזרתה לליגה הבכירה, קיוותה לשמור על התואר בו זכתה בעונה שעברה וכבר מחקה פיגור 2:0, אך שער עצמי בדקה ה-86 שלח את אברדין לגמר והיא תמתין למנצחת בין סלטיק לריינג'רס בדרבי מחר.

ג'ו לואיס שוער אברדין עוצר את הנגיחה של אופיר מרציאנו שוער היברניאן. רויטרס
ג'ו לואיס עצר את הנגיחה של השוער הישראלי/רויטרס

כבר אחרי 12 שניות נאלץ מרציאנו להוציא כדור מהרשת, כשההגנה שלו איבדה כדור ברשלנות ואדם רוני כבש שער מהיר. ריאן כריסטי הפתיע את השוער הישראלי עם כדור חופשי מזווית קשה בצד שמאל, אותו מרציאנו הצליח רק להדוף פנימה בדקה ה-25, אך היברניאן לא ויתרה. גרנט הולט הוותיק נגח לרשת בדקה ה-36, שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף, ובדקה ה-60 היה זה דילן מגיאוך שהשווה אחרי החלפת מסירות עם הולט. לצערה של היבס, בדקה ה-86 כדור של ג'ונתן הייז פגע בדארן מקרגור ועבר את מרציאנו בדרך אל הרשת. השוער הישראלי עוד עלה לעזרת ההתקפה בתוספת הזמן וכמעט השווה, אך הנגיחה שלו נעצרה על ידי ג'ו לואיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אופיר מרציאנו שוער היברניאן סופג שער. רויטרס
הגיב באיחור לכדור החופשי. אופיר מרציאנו סופג מריאן כריסטי/רויטרס

מונס דאבור המשיך בכושרו המצוין וכבש הערב את שערו הרביעי בחמישה משחקים והחמישי מאז החזרה לגראסהופרס, שהביסה 1:4 את לוצרן. החלוץ הישראלי בישל פעמיים לקאיו הברזילאי (15 ו-30), יאן באמרט הוסיף (47) ודאבור חתם עם בעיטה חדה בשמאל אל הרשת בדקה ה-66, לפני שהוחלף לקול תשואות האוהדים בדקת הסיום. גראסהופרס עלתה למקום השישי בשוויץ וסכנת הירידה כבר לא מרחפת מעליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully