וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנצו אינסינייה האריך חוזהו בנאפולי עד 2022: "חלום ילדות"

הפרטנופי כינסו מסיבת עיתונאים והודיעו על החוזה החדש של הקשר, שירוויח 5 מיליון יורו לעונה: "אני גאה בעבודה שלי עם סארי, בטוח שנעשה דברים גדולים". דה לאורנטיס: "שמח שהפך לסמל"

שחקן נאפולי לורנצו אינסינייה חוגג. GettyImages
לא הולך לשום מקום. אינסינייה/GettyImages

לורנצו אינסיינה חתם היום (שבת) על חוזה חדש בנאפולי, שישאיר אותו במועדון עד שנת 2022, לאחר משא ומתן שהתנהל בין הצדדים בחודשים האחרונים על פי הדיווחים, אינסינייה בן ה-25 ירוויח חמישה מיליון יורו לעונה במהלך חמש העונות בחוזה החדש.

אינסינייה בילה את כל הקריירה שלו במדי הפרטנופי, מלבד השאלות לפוג'יה ולפסקארה. הוא כבש 36 שערים ב-161 הופעות בקבוצה, והעונה הייתה המוצלחת שלו ביותר מאז עלה לקבוצה הבוגרת. הוא כבש 14 שערים ובישל שבעה נוספים בסרייה א', ובסך הכול יש לו העונה 16 שערים ו-10 בישולים בכל המסגרות.

"אני מאוד שמח שלורנצו הוא סמל בנאפולי", אמר הבעלים אאורליו דה לאורנטיס, "כי לוקח זמן לבנות דברים שיחזיקו לאורך זמן. אני אחזור ואומר שפתחנו בו באר באמצע המדבר. הקמתי מועדון מפיסת נייר".

אינסינייה: "אני שמח, הגשמתי חלום ילדות. אם רואים בי היום כמנהיג בקבוצה, זה בזכות חברי לקבוצה ומאוריסיו סארי. אני מודה לכל מי שאימן אותי, במיוחד לזדנק זמאן שנתן לי הזדמנות לעולם של הגדולים. אני גאה בעבודה שלי עם סארי, ובטוח שאיתנו נוכל לעשות דברים גדולים. לפני כמה שנים לא האמנתי שדבר כזה יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully