וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בגאצקיס הגיע לאימון. שמעון מזרחי: "לא היה צריך לדבר איתו"

22.4.2017 / 18:00

פגישת הצהובים הסתיימה ללא החלטה לגבי המאמן הבא, נמשכות ההתלבטויות בין אריק שיבק לשרון דרוקר. הלטבי הגיע לאימון הערב לאחר שכבר הודיעו לו לא להגיע ואמר: "הכל כרגיל"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יוסי אלטר

"יש מחלוקות קשות בתוך הקבוצה", כך מספר היום (שבת) גורם במכבי תל אביב בתום הישיבה שקיימה ההנהלה בניסיון להחליט על זהות מחליפו של איינארס בגאצקיס, על הנעשה מאחורי הקלעים מאז ההפסד למכבי חיפה ביום חמישי. בקבוצה כבר אמרו ביום שישי כי המאמן לא יעביר יותר אימונים, אולם בשל הקושי להגיע להסכמה על זהות מחליפו, בגאצקיס בכל זאת הגיע לאימון הערב, לאחר שעל פי גורם המעורה בפרטים "הוחלט שלא להחליט". "הכל כרגיל", אמר הלטבי עם הגיעו לאימון.

היו"ר שמעון מזרחי אמר באימון הערב: "אני מבין שיש רשימות של 40 מאמנים, באמת נעשו פניות לכל המאמנים? המאמן מעביר את האימון היום, וזהו. לא היה צריך לדבר איתו".

גורם בקבוצה הוסיף: "למרות שהישיבה הסתיימה באי הסכמה בין הצדדים, הקבוצה ממשיכה בשיחות טלפוניות בין הגורמים, שכל צד מושך לכיוון שלו".

עוד בנושא

כבר לפי מספר חודשים פרסמנו: מכבי תל אביב סימנה את שאראס כמועמד העיקרי לאימון בעונה הבאה
מכבי תל אביב בשיחות עם שרון דרוקר, האימון שנקבע לאתמול בוטל
חילוקי דעות בהנהלת מכבי תל אביב: מי יחליף את איינארס בגאצקיס?

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. ניב אהרונסון
הוא דווקא מחויך. בגאצקיס/ניב אהרונסון

גורם בקבוצה מעיד על היומיים האחרונים: "זה לא בריא ולא עוזר למועדון מה שקורה. יש המון ריבים ומחלוקות, התנאים שמציבים מאמנים לא מרגיעים את האווירה, אלא להיפך. כל אחד בהנהלה מחזיק בדעה אחרת ואין הסכמה. אבל זה לא נשאר בתוך הקבוצה. לפני יום אמרנו למאמן לא להגיע, כל השחקנים מודעים לזה, בסוף בצורה הזאת הוא עוד ימשיך, אלא אם כן בהנהלה יפתרו את הריבים . בינתיים גם השחקנים לא מבינים מה קורה".

מוקדם יותר היום נראה היה כי אריק שיבק ימונה, לאחר שההנהלה שוחחה איתו, עם שרון דרוקר ועם צביקה שרף, והבהירה להם שההצעה היא רק לעונה הנוכחית. לדרוקר יש תומכים בהנהלה, אך נראה כי לא יסכים להגיע רק עד לתום העונה. באשר לשרף, הוא ממשיך להתעקש על חוזה לשנה וחצי. אופציה נוספת שעלתה, אם בסופו של דבר אף אחד מהמאמנים לא יסכים להגיע, הוא קידומו של ליאור ליובין לתפקיד המאמן.

אם שיבק, הגמיש מבין השלושה בדרישותיו, אכן יתמנה, הוא עשוי להישאר בצוות המקצועי גם בעונה הבאה תחת המאמן החדש שיגיע. המועמד העיקרי אותו סימנו הצהובים לעונה הבאה הוא שרונאס יאסיקביצ'יוס, ואף נעשתה אליו פניה, כאשר גם אנדראה טרינקיירי נמצא על הכוונת. בערב תערוך הקבוצה אימון, במטרה להציג עד אז את המאמן החדש.

יוגב אוחיון יחזור לשחק ביום רביעי מול מכבי קרית גת לאחר שהחל להתאמן. די ג'יי סילי עורך אימונים אך נמצא בספק. בקבוצה ממשיכים לחכות לשובו של אנדרו גאודלוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל כרגיל. שמעון מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיבק (61) החל את קריירת האימון שלו לפני 34 שנים במכבי נתניה, ועבר גם במכבי חדרה, גן שמואל וחדרה לפני שפרץ בתחילת שנות ה-90 בהפועל אילת. שיבק הספיק לאמן גם בגליל עליון ורשם הצלחה במכבי רעננה והפועל תל אביב לפני שיצא בתחילת שנות ה-2000 לאירופה ואימן באמסטרדם, אנטוורפן ומונס. בתקופתו בהולנד זכה שלוש אליפויות עם אמסטרדם, וזכה פעמיים בגביע הבלגי.

בקיץ 2004 הוביל את נבחרת העתודה לזכייה במדליית הכסף באליפות אירופה, וחמש שנים לאחר מכן, כשבתווך הוא משמש כעוזרו של צביקה שרף בנבחרת הבוגרת, קיבל את מושכות הנבחרת הלאומיתת. שיבק אימן את הנבחרת בשתי אליפויות אירופה, כשבמקביל משמש כיו"ר האגף המקצועי באיגוד הכדורסל. כשסיים את תפקידו בקיץ 2014, הודיע שיחזור לאמן בליגה, ובמהלך עונת 2014/15 החליף את דן שמיר בהפועל אילת. שיבק הוביל את אילת למקום הרביעי בטבלה, ובפלייאוף הדהים את מכבי תל אביב והגיע לגמר נגד הפועל ירושלים שם הפסיד. אחרי פתיחת עונה לא טובה באילת, סיים את תפקידו במפתיע. חמישה מחזורים לסיום העונה החליף את שרון דרוקר בראשון לציון, ומהמקום השישי הפתיע את מכבי חיפה ברבע הגמר, והמשיך לניצחונות משכנעים על מכבי תל אביב והפועל ירושלים בחצי גמר וגמר הפיינל פור בדרך לאליפות היסטורית. העונה לא הרשים בליגה עם הכתומים, ובאירופה עבר שלב בליגת האלופות, אך לאור הציפיות מהעונה הקודמת, החליטו בקבוצה לסיים את הקדנציה שלו כבר במהלך העונה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. ניב אהרונסון
אלכסנדר מגיע לאימון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully