וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בשיחות עם שרון דרוקר, האימון שנקבע להיום בוטל

הנהלת הצהובים סימנה את דרוקר כמועמד המוביל להחליף את בגאצקיס, מתוך מטרה למנות מאמן באופן מיידי. גם צביקה שרף בתמונה. ראד: "הייתה שיחה טובה בין השחקנים, מנסים להבין מה לעשות"

one

מכבי תל אביב מנהלת מירוץ נגד הזמן בניסיון למנות מאמן חדש לקבוצה כבר בסוף השבוע. הודעה רשמית על פיטוריו של איינארס בגאצקיס עוד לא יצאה, אבל הפור נפל ובהנהלה הבהירו כי הוא סיים את דרכו ויקבל על כך הודעה בקרוב, כנראה עוד היום.

כפי שפורסם כאן, הצהובים כבר סימנו שלושה מועמדים ופתחו בשיחות איתם. בשלב זה נראה כי המועמד המוביל, איתו ינסו להגיע לחתימה בעדיפות ראשונה, הוא שרון דרוקר. גם צביקה שרף זוכה לתמיכה בקרב חלק מראשי המועדון. גם אריק שיבק מועמד. עוד נודע כי בהנהלה העלו את האופציה כי אם המאמנים יתעקשו על חוזה לעונה הבאה, ליאור ליובין ימונה כמאמן ראשי.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ, אתר רשמי
בדרך למכבי תל אביב? דרוקר/אתר רשמי, אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ

נקודת המחלוקת המרכזית בשיחות עם המאמנים נוגעת למשך החוזה. במכבי מתעקשים למנות מאמן לפחות מחודשיים, ולא להתחייב בפני איש בנוגע לעונה הבאה.

בינתיים, האימון שתוכנן לשעה חמש אחר הצהריים בוטל, בין היתר מתוך רצון לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך. השחקנים עצמם התאספו לשיחת חירום לאחר ההפסד הביתי אמש (חמישי) למכבי חיפה.

ויקטור ראד סיפר לוואלה! ספורט על האסיפה: "אני לא יודע מה קרה בישיבת ההנהלה שהייתה אחרי המשחק, אבל אני יודע מה קורה איתנו, השחקנים. דיברנו על מה שקורה בינינו ועל כך שאנחנו צריכים לנצח את המשחקים האלה, לא משנה מה קורה על המגרש או מחוצה לו. ניסינו להבין בשיחה מה
אנחנו צריכים לעשות בימים הקרובים כדי שנמצא פתרון. הייתה שיחה חיובית, ללא צעקות, היינו זקוקים לשיחה קבוצתית".

איך נחלצים מהמצב הזה?

"אני חושב שזה בעיקר מנטאלי. אנחנו פשוט צריכים לעלות ולשחק חזק, כי זה מה שהיריבות שלנו עושות. אנחנו
מספיק טובים כדי לנצח כל יריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully