וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד למכבי חיפה: מכבי תל אביב תפטר את בגאצקיס

ראשי המועדון נועדו ביד אליהו אחרי ההפסד למכבי חיפה ויודיעו למאמן על ההחלטה ביום שישי. המטרה: למצוא מאמן שיסכים להגיע לעונה הזו בלבד. המועמדים לתפקיד: שרף, דרוקר ושיבק

קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה לשבור שיאי שפל, וגם כאשר נראה שהגיעה לשפל המדרגה מסתבר שהיא יכולה לרדת עוד יותר נמוך. הערב (חמישי) רשמו הצהובים את הפסד הליגה החמישי שלהם ברציפות (שיא מועדון) והשמיני בכל המסגרות -כאשר הובסו 79:63 בביתם מול מכבי חיפה. אוהדי הקבוצה מילאו את האולם בבוז צורם עוד לפני שריקת הסיום, וביתר שאת אחריה, וקראו למאמן איינארס בגאצקיס להתפטר.

הנהלת הצהובים התכנסה לישיבת חירום בתום ההפסד הביתי למכבי חיפה, והיא צפויה להודיע ללטבי על סיום תפקידו ביום שישי. המטרה: להחתים מאמן רק עד תום העונה הנוכחית. המועמדים: צביקה שרף, שרון דרוקר ואריק שיבק

בשעות הקרובות תנסה מכבי למנות מאמן אחר תחת בגאצקיס, כאשר המועמד החדש יצטרך להסכים לבוא ולאמן עד תום העונה בלבד. במידה שלא יימצא מאמן שיסכים לבוא ללא חוזה מובטח לעונה וחצי, ליאור ליובין יסיים את העונה על הקווים בהיכל.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 63:79 את מכבי תל אביב בחוץ
כבר אחרי ההפסד לירושלים פרסמנו: זו רשימת המועמדים שמחכה להחליף את בגאצקיס

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 79:63. one
עוד הפסד מביש. בגאצקיס/one

כסאו של בגאצקיס החל להתנדנד כבר לפני שבועיים, אולם בישיבה שקיימה אז ההנהלה הוחלט שלא למהר ולפטרו. במועדון חששו מפגיעה נוספת בתדמית, לאחר שכבר עמדו שלושה מאמנים קבועים על הקווים בהיכל במהלך העונה הנוכחית. אלא שמאז המשיכה הקבוצה להפסיד, וכעת היא עומדת על שיא שלילי של כל הזמנים - חמישה הפסדים רצופים בליגה, ושמונה הפסדים רצופים בכל המסגרות.

כפי שדווח כאן כבר בשבוע שעבר, בהנהלת מכבי מעוניינים להחתים מאמן במינוי בזק רק עד סיום העונה הנוכחית, ולא "לסנדל" את עצמם לעונה הבאה. המועמדים שסומנו הם צביקה שרף, שרון דרוקר ואריק שיבק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
היחיד שהופיע. דווין סמית'/קובי אליהו

"זה כואב מאוד, אני מתבייש", אמר הלטבי בסיום, "ידענו שהם ילחצו על מובילי הכדור שלנו, התכוננו לזה וגם פתחנו טוב את המשחק והובלנו. הם שיחקו הגנה אגרסיבית נגד גל מקל וזה מה שעשה את ההבדל. לא תמיד מסרנו פנימה בזמן הנכון וקיבלנו יותר מידי נקודות בצבע. החלפנו כל מיני סוגי הגנות והפסדנו בגלל אימוני הכדור. אנחנו סומכים אחד על השני, אני חושב שאני כן משפיע על הקבוצה. הכול מתחיל מהאגרסיביות ואנחנו מנסים להביא את העבודה מהאימונים למשחקים, אך זה לא הולך".

עופר רחימי: "הפעלנו לחץ אינסטינסיבי על הכדור בגלל בעיית הפציעות שלהם בקו האחורי. מנענו שלשות בכל הכוח, אני שמח מאוד שאחרי שסמית' נכנס לעניינים וקלעה שלשות הצלחנו לקלוע סלים חשובים ועצרנו את הריצה שלהם. אני התעקשתי על וורקמן, חיכיתי לו שיחזור מהפציעה, אני מאמין בו. הוא ערך מוסף מדהים. דיברתולמאו זה מסוג השחקנים שאתה רוצה איתך כל החיים. מאז ההגעה של ורגאס וקווין אנחנו קשוחים יותר מנטלית. אנחנו נלחמים על הפלייאוף ואני חושב שאם נמשיך לשחק חכם נמשיך להצליח. אני עם הרגליים על הקרקע, זו לא מכבי תל אביב האמיתית כי יש להם פצועים. לא קל לנצח פה, באנו ושיחקנו חכם".

בגאצקיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully