וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 63:79 את מכבי תל אביב בחוץ

הצהובים נראו רע מאוד, איבדו 18 כדורים, ורשמו הפסד חמישי ברציפות בליגה ושמיני בכל המסגרות. האורחת השיגה ראשון בתולדותיה באילת בעונה הסדירה, גרייבס נפצע ופונה לבית החולים

one

הצהובים רשמו הערב (חמישי) הפסד שמיני ברציפות בכל המסגרות, וחמישי ברציפות בליגה (שיא מועדון), אחרי עוד תצוגה מחפירה. ברבע הראשון הם עוד ניצלו פתיחה התקפית חלשה של חיפה (12 החטאות רצופות) והובילו, אך מאותו רגע האורחת קלע 9 מ-11 הזריקות הבאות שלה והחלה לשלוט במשחק. ברבע השני (9:28 לחיפה) היא רצה 0:19, וגם פציעה קשה של וויל גרייבס (נחת לא טוב אחרי ניסיון הטבעה ופונה לבית החולים עם חשד לזעזוע מוח) לא עצרה אותה, בזמן שהצהובים פשוט לא מפסיקים לאבד (18 במשחק, לעומת 5 של חיפה). ברבע השלישי רק דווין סמית' תפקד אצל המארחת, וקלע 14 מ-17 הנקודות שלה, כולל שתי שלשות שהזניקו ריצת 0:15 שצימקה לחמש הפרש בלבד (מיד אחרי שחיפה עלתה לפלוס 20 - יתרון השיא שלה במשחק). לצערו, דווקא אז מכבי תל אביב שוב קפאה, מכבי חיפה הגדילה חזרה את היתרון בדרך לניצחון ראשון בתולדותיה בהיכל בעונה הסדירה.

בגאצקיס/קובי אליהו

מהלך המשחק:

ורגאס עלה ראשון על לוח הנקודות, אייברסון איזן בצד השני. מילר העלה את הצהובים ליתרון ראשון במשחק ואייברסון השלים ריצת 0:8 והעלה את המארחת לפלוס חמש. מקל קטע בצורת של שתי דקות ללא שינוי בתוצאה על שלשה, וחיפה המשיכה להחטיא, כאשר היא סוגרת כבר שבע דקות ללא אף סל. ביתרון 10 למארחת, עמית עבו הצעיר נכנס לשחק כדי לעבות את הרוטציה בקו האחורי. ורגאס הצליח למצוא את הסל וצימק למינוס שמונה, ווקרמן קבע 11:17 לצהובים בסיום הרבע הראשון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
ניצחן גדול. רחימי/קובי אליהו

עבו קיבל אסיסט ממקל וצלף מחוץ לקשת את הנקודות הראשונות שלו בליגת העל, ורגאס השיב בשלשה משלו. דיברתולמאו צימק עם מהלך של סל ועבירה ולאחר מכן הוסיף חדירה יפה וקבע 24:22. גרייבס חטף לראד ואיזן, דיברתולמאו המשיך ביכולת הטובה והעביר את היתרון לחיפה עם שלשה. חיפה יצאה שוב למפרצת, גרייבס רצה להטביע, החליק ונחת רע על היד. המשחק עצר לדקות ארוכות בזמן שהוא מקבל טיפול, והשחקנים עמדו מסביבו בהלם מוחלט. כל זה קרה בעיצומה של ריצת 4:18 של הירוקים, בסופו של דבר גרייבס פונה לבית החולים. גם הפציעה לא עצרה את הריצה של חיפה, ושלשה של שמחון העלתה את הריצה ל-4:26. מילר קטע את הריצה אחרי 19 נקודות רצופות של הירוקים וצימק ל-11 הפרש. מכבי תל אביב הייתה יכולה לצמק עוד, אך איבדה ושב (בפעם ה-11), ובמחצית 26:39 לחיפה.

באשר לפציעה של גרייבס, הוא פונה לבית החולים איכילוב לאחר שבלע את לשונו, עם חשש לזעזוע מוח.

שחקני מכבי תל אביב, משמאל קולטון אייברסון. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב, משמאל קולטון אייברסון/קובי אליהו

הרבע השלישי נפתח עם שלשה של ורגאס, אך סמית' מייד ענה עם שתי שלשות משלו וצימק ל-42:33. רצף הקליעות מחוץ לקשת נמשך, עם צליפות של שמחון ומנדס-ולדס, שהקפיצו את ההפרש ל-15 ירוק. מכבי תל אביב המשיכה להראות רע מאוד, שמחון מצא את בלייזר מתחת לסל וזה קבע 37:55. נמרוד לוי איבד, האיבוד ה-15 של הצהובים במשחק, סמית' קלע את הסל הראשון שלהם אחרי שלוש דקות מחוץ לקשת וצף מייד עוד אחת שצימקה ל-14 הפרש אחרי שהיה כבר 20. בסיום הרבע 43:57. סמית' קלע 14 מ-17 הנקודות של הצהובים ברבע.

אוהדי מכבי תל אביב מעל ספסל הקבוצה. קובי אליהו
אוהדי מכבי תל אביב מעל ספסל הקבוצה/קובי אליהו

אייברסון הניח שתיים קלות בפתיחת הרבע האחרון והמשיך לקזז את היתרון החיפאי. נמרוד לוי קלע שלשה והוריד ל-57:49, הירוקים נתקעו בהתקפה ורשמו שבע החטאות רצופות. מקל האריך את הריצה של המארחת ל-0:15 עם עוד שלשה, אך דיברתולמאו עצר את השטף עם שלשה משלו ומיד לאחר מכן שמחון צלף גם הוא והחזיר את הפער ל-11. הצהובים שוב קפאו לחלוטין, וורקמן חטף ללוי (איבוד 17 של הקבוצה), דיברתולמאו קלע את השלשה הרביעית שלו וקבע לפלוס 18 לירוקים. בסיום, 63:79 למכבי חיפה.

גל מקל שחקן מכבי תל אביב מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
דיברתולמאו מול מקל/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ת"א: דווין סמית' 14, גל מקל 13 (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים), קולטון אייברסון 12, ויקטור ראד 8, נמרוד לוי 5, ג'ו אלכסנדר 4, קווינסי מילר 4, עמית עבו 3, סילבן לנדסברג וגיא פניני שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 20 (7 אסיסטים), ג'ון דיברתולומיאו 16, עמית שמחון 16, ווילי וורקמן 8, עוז בלייזר 6 (9 ריבאונדים), אורלנדו מנדז-ולדז 5, וויל גרייבס 4, דניאל קופרברג 2, קווין פינקני 2, ניר שריד, נתנאל ארצי וגל ברוך שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully