וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה ברבע הגמר במונטה קרלו: דויד גופן הדיח את נובאק דג'וקוביץ'

אחרי חמישה הפסדים לנולה, הבלגי ניצח את הסרבי לראשונה בקריירה (2:6, 6:3, 5:7) תוך 2:35 שעות ויפגוש בחצי הגמר את נדאל, שניצח 4:6, 4:6 את שוורצמן. גם פואיל ו-ויניולאס העפילו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עוד הפתעה בנסיכות. דג'וקוביץ'/רויטרס

אחרי ההדחה המפתיעה של אנדי מארי מטורניר מונטה קרלו, הערב (שישי) קיבלנו הפתעה נוספת בטורניר היוקרתי, כשהמדורג שני בטורניר, נובאק דג'וקוביץ', סיים את דרכו כבר בשלב רבע הגמר, כשהפסיד תוך 2:35 שעות 6:2, 3:6, 7:5 לדויד גופן הבלגי, שניצח את הסרבי לראשונה אחרי חמישה הפסדים רצופים.

גופן ניצח במערכה השנייה בקלילות, הפסיד בשנייה והשניים הלכו למערכה שלישית ומכרעת, שם הבלגי כבר הספיק לנגוע בניצחון לפני שנולה חזר לעניינים במשחקון ה-12, אך גופן התעלה ברגעי ההכרעה, הצליח לשבור את הסרבי ולנצח אותו בפעם הראשונה בקריירה בדרך לחצי הגמר.

בחצי הגמר יפגוש גופן את שיאן הזכיות במונטה קרלו, רפאל נדאל, שניצח בשתי מערכות את דייגו שוורצמן הארגנטינאי 4:6, 4:6. בעוד שהמערכה הראשונה הלכה בצורה חלקה עבור הספרדי, במערכה השנייה הוא נקלע לפיגור 4:2, אך חזר לעניינים בדרך לניצחון במשחק כולו.

לוקאס פואיל, שניצח 0:6, 6:3, 5:7 את פבלו קוובאס ואלברט רמוס ויניולאס, שגבר 2:6, 7:6, 2:6 על מרין צ'יליץ', העפילו גם הם לחצי הגמר.

דויד גופן טניסאי בלגי. רויטרס
ידע מתי להתעלות. גופן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully