וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הפלייאוף בכדוריד: מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון עלו ל-0:1

מכבי תל אביב גברה על הפועל ראשון לציון 25:29 ואילו מכבי ראשון לציון ניצחה 23:29 את רמת השרון. המשחק השני ייערך ביום שלישי, סדרות הגמר ייצאו לדרך ב-12 במאי

גיל פומרנץ (מימין) עם אחיו חן פומרנץ שחקני מכבי תל אביב בכדוריד. ברני ארדוב
מובילים. הפומרנצים/ברני ארדוב

סדרות חצי גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד יצאו היום (שישי) לדרך. מכבי תל אביב גברה על הפועל ראשון לציון 25:29 ואילו מכבי ראשון לציון ניצחה במשחק המקביל את רמת השרון 23:29. המשחק השני בסדרות ייערך ביום שלישי, כשבמקרה וההכרעה תידחה למשחק שלישי הוא יתקיים ביום שישי. סדרת הגמר תחל ב-12 במאי, בשל פגרת משחקים בינלאומית שבה תתבצע פעילות נבחרות.

seperator

מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון 25:29 (12:15)

סדרת חצי הגמר השלישית בין הקבוצות בחמש העונות האחרונות. אחרי שווגרינץ וחממי צימקו ל-25:22 (52'), שערים של חן פומרנץ (6 שערים) ובוסקוביץ (7 שערים) בדקות האחרונות, לצד עצירות של זנגה – העניקו ניצחון ראשון בסדרה לאלופה ומחזיקת גביע המדינה.

מכבי ראשון לציון - א.ס רמת השרון 23:29 (9:17)

מכבי ראשון לציון פתחה עם יתרון 2:5, אבל רמה"ש התעשתה מהר והפכה ל-6:7 בדקה ה-15. משם, בשילוב הגנה מצוינת, עצירות של יוליאן סטראט ו-6 שערים בסה"כ של ולדי קופמן בחצי הראשון, החניכים של סער פרנקל ברחו עד ליתרון של 8 שערים עם הירידה להפסקת המחצית. בחצי השני, רמת השרון קיזזה בהדרגה מהפיגור, עד כדי 26:22 בדקה ה-56. החניכים של ראובן יוספולסקי לא הצליח להשלים את המהפך, ומכבי ראשון לציון חתמה את המפגש גם עם הפרש שערים מבטיח של 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully