וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אישרה: חשד להטייה במשחק בין בני יהודה להפועל אשקלון

משטרת ישראל אישרה את הפרסום בוואלה! ספורט, לפיו הפועל תל אביב דורשת נציגים של חברת החקירות וייצמן-יער ושל המשטרה כדי לפקח על המשחק של אשקלון. בני יהודה בתגובה: "מביך ובוטה"

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
חשדות חמורים/חטיבת דובר המשטרה

משטרת ישראל אישרה היום (שישי) את הפרסום אתמול בוואלה! ספורט, לפיו הפועל תל אביב דרשה מהמשטרה ומחברת החקירות וייצמן-יער לפקח על הנעשה במשחק של יריבתה בתחתית הפועל אשקלון, מול בני יהודה (שבת, 17:15). מהמשטרה נמסר כי "החקירה כבר החלה" בעקבות פנייה של נציג מהפועל תל אביב.

כזכור, אתמול הפועל תל אביב פנתה למנהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל בבקשה לשלוח נציגים מטעם חברת וייצמן-יער כדי לפקח על המשחק בין בני יהודה להפועל אשקלון (שבת, 17:15). ממידע שהגיע להנהלת האדומים, המשחק בין הקבוצות להגדרתם "לא כשר" והנהלת הפועל תל אביב ביקשה מההתאחדות והמנהלת להתייעץ כיצד אפשר לפקח על המשחק הזה. כחלק מהצעדים הגישו האדומים בקשה למשטרה ולהתאחדות לכדורגל, כשהטענה כמובן שיש ניסיון להטיית המשחק.

בהודעה שהוציאו האדומים נכתב כי "נוכח רגישות המשחקים במחזורים האחרונים שנותרו במסגרת הפלייאוף התחתון, אנו דורשים כי חוקרים מטעם משרד החקירות אשר עובד בשת"פ עם ההתאחדות, יהיו נוכחים בכל אחד מאותם משחקים - לרבות משחקינו. יש לציין כי אנו לא מפקפקים חלילה ביושרם המקצועי של המועדונים, אך במרוצת השנים היינו עדים לצערנו למספר אירועים לא כשרים, אשר נוגדים את ערכי הספורט. אנו סמוכים ובטוחים כי כל הגורמים הרלוונטיים מודעים לכך ויעשו הכל על מנת שהליגה תוכרע בצורה הוגנת וספורטיבית".

בהמשך לנסיון של הפועל ת"א להסיט את מרבית תשומת הלב מהמשחק בשבת. להלן תגובתי.

הפועל אשקלון מסרה בתגובה: "המועדון עורך הכנות קדחתניות לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת ובכלל, בהמשך מאבקי ההישרדות בליגת העל. אנו מרכזים את כל המאמצים ואת כל האנרגיות, כדי שהשחקנים יביאו את מקסימום היכולת על כר הדשא. אנו לא מתעסקים בפסיכולוגיות, בהשמצות, בהשערות ובתחבולות שאינן קשורות בספורט הישגי בכלל ובכדורגל בפרט".

תגובת בני יהודה: "מי שהגיש את התלונה עשה מעצמו צחוק ובעיקר צריך להתבישש. זה ניסיון בוטה ומביך להלם אימים ולזהם את הכדורגל שלנו ואת הספורטיביות. כל שנה נלחמות קבוצות נגד הירידה והפועל תל אביב כנראה לא מוכנה להשלים עם זה שהפעם היא נמצאת במקום הזה. מציעים להם להתרכז בצבירת נקודות על כר הדשא. הם כבר השיגו לעצמם די והותר יתרונות בלתי ספורטיביים לעונה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully