וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגו אהיוג, שחקן אסטון וילה ונבחרת אנגליה לשעבר, מת בגיל 44

אבל בכדורגל האנגלי: אהיוג, ששימש בשנים האחרונות כמאמן קבוצת המילואים של טוטנהאם, חווה התקף לב במגרש האימונים ומת בבית החולים. כיכב במשך עשור במדי וילה וכבש שער אחד בנבחרת

אבל בכדורגל האנגלי: אוגו אהיוג, שחקן הנבחרת וכוכב אסטון וילה ומידלסברו לשעבר, מת היום (שישי) בגיל 44 בלבד, יממה לאחר שחווה התקף לב במתחם האימונים של טוטנהאם, שם שימש בשלוש השנים האחרונות כמאמן קבוצת המילואים של המועדון.

אהיוג, שהותיר אחריו אישה ובן, החל את הקריירה בווסט ברומיץ' ב-1989, אך התפרסם בעיקר במדי וילה, שם רשם כ-250 הופעות לכל אורך שנות ה-90'. בין היתר, הוא זכה עם המועדון מבירמינגהאם פעמיים בגביע הליגה וב-2000 עבר למידלסברו, עמה הניף את גביע הליגה פעם נוספת. ב-2006 המשיך אהיוג לעונת השאלה בלידס ואת הקריירה סיים בריינג'רס ובשפילד יונייטד. ב-2012 חזר מפרישה לרגע ושיחק עם וומבלי FC במשחקי הגביע האנגלי, לצד ריי פארלור, מרטין קיאון, קלאודיו קאניג'ה ואחרים.

בשיאו, אהיוג רשם ארבע הופעות במדי הנבחרת האנגלית ואף כבש שער, בניצחון 0:3 מול ספרד במשחק ידידות ב-2001. המשחק ההוא נערך באצטדיון ששימש לו בית במשך שנים, וילה פארק.

בהודעה הרשמית של טוטנהאם נכתב: "בצער עמוק אנו מודיעים על מותו של אוגו אהיוג. אוגו קיבל טיפול נמרץ לאחר שסבל מהתקף לב אמש והוא הועבר לבית החולים, שם מת בשעות המוקדמות של הבוקר". ג'ון מקדרמוט, ראש מערך האימון ופיתוח השחקנים של התרנגולים, מסר: "מילים לא יכולות לתאר את ההלם והכאב שכולם במועדון חשים. הנוכחות של אוגו כאן הייתה בלתי ניתנת להחלפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully