וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: האל סיטי נותרה מעל הקו האדום, מידלסברו קרובה לירידה

הקבוצה של מרקו סילבה המשיכה להרשים בבית, ניצחה 0:2 את ווטפורד ב-10 שחקנים ונותרה לפני סוונסי, שגברה גם היא 0:2 על סטוק סיטי. בורו הובסה 4:0 בבורנמות' ונראה כי הרימה ידיים

גסטון ראמירס שחקן מידלסברו מורחק. רויטרס
מידלסברו מיואשת. גסטון ראמירס/רויטרס

בצל משחקי חצי גמר הגביע האנגלי, בפרמיירליג התקיימו הערב (שבת) ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-34. האל סיטי וסוונסי השיגו ניצחונות חשובים בתחתית, מידלסברו הושפלה בבורנמות' והתקרבה לליגת המשנה, ווסטהאם ואברטון סיימו בתיקו מאופס.

סם קלוקאס שחקן האל סיטי כובש שער. רויטרס
איזה גול. סם קלוקאס מפציץ/רויטרס

ווסטהאם - אברטון 0:0

הטופיז התקדמו למקום השישי עם נקודה בלונדון. הגנת ווסטהאם הצליחה לעצור את מלך שערי הליגה רומלו לוקאקו, כשמנגד מנואל לאנסיני היה הכי קרוב לכבוש עבור המארחת. אברטון כאמור שישית, אבל לארסנל השביעית יש שלושה משחקים פחות.

האל סיטי - ווטפורד 0:2

שישה ניצחונות בית בשבעה משחקים - זה המאזן המדהים של מרקו סילבה מאז מונה למאמן האל סיטי. ורק בזכות המאזן הזה, הקבוצה שלו מעל הקו האדום. עומאר ניאס אמנם הורחק בדקה ה-25, אבל גם ב-10 שחקנים הצליחה המארחת לכבוש. קמיל גרוסיצקי בישל מצד ימין ללזאר מרקוביץ' בדקה ה-62, ובחלוף 10 דקות סם קלוקאס ירה כדור אדיר מהאוויר לחיבורים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צ'רלי דניאלס שחקן בורנמות' חוגג. רויטרס
חגיגה של בורנמות'. צ'רלי דניאלס/רויטרס

סוונסי - סטוק סיטי 0:2

ניצחון חשוב לוולשים, שצברו רק נקודה בששת המשחקים הקודמים ונותרו בכל זאת מתחת לקו האדום. פרננדו יורנטה נגח לרשת בדקה ה-10 אחרי קרן של גילפי סיגורדסון, וטום קארול ירה את השני של סוונסי עם כדור מפתיע לחיבורים בדקה ה-70, מיד אחרי שמרקו ארנאוטוביץ' בעט פנדל מעל השער בצד השני.

בורנמות' - מידלסברו 0:4

בורו התפרקה בוויטאליטי סטדיום והיא בדרך הבטוחה לליגת המשנה אחרי שנה אחת בלבד. ג'ושוע קינג כבש מקרוב בדקה השנייה, בניק אפובה ניצל שגיאה בהגנה בדקה ה-16 ואז האורחת גם איבדה את גסטון ראמירס באדום בדקה ה-20. מארק פיו (65) והמגן צ'רלי דניאלס (70) סגרו עניין עם שערים יפים. מידלסברו רחוקה כעת תשע נקודות מחוף מבטחים (עם משחק חסר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully