וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 בחוץ את אספניול

שער של גריזמן (74) סידר לקולצ'ונרוס שלוש נקודות יקרות ופער של שלוש נקודות מהמקום השלישי. 1:2 דרמטי לוויאריאל על לגאנס, צמד לבקאמבו (68 ו-92). מלאגה גברה 0:2 על ולנסיה

one

עיני ספרד ואירופה כולה נשואות ליום ראשון, אז ייערך הקלאסיקו הגדול, אבל עוד קודם לכן המחזור ה-33 בלה ליגה יצא לדרך כבר אמש (שישי), עם ה-0:2 של סביליה על גרנאדה. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 בחוץ את אספניול והגדילה שוב את הפער לשלוש נקודות בקרב על המקום השלישי. מלאגה גברה 0:2 על ולנסיה. ויאריאל ניצחה 1:2 דרמטי מאוד את לגאנס, קרב התחתית בין אוסאסונה לספורטינג חיחון הסתיים ב-2:2.

שחקני אתלטיקו מדריד פליפה לואיס, אנטואן גריזמן. רויטרס
ניצחון קשה וחשוב. גריזמן חוגג עם פיליפה לואיס/רויטרס

אספניול - אתלטיקו מדריד 1:0

אחרי העלייה השלישית בארבע עונות לחצי גמר ליגת האלופות, הקולצ'ונרוס העייפים הצליחו לגרד ניצחון חוץ חשוב מאוד מבחינתם ששמר על פער של שלוש נקודות מסביליה בקרב על המקום השלישי. אספניול הגיעה למשחק הזה עם רצף של שישה ניצחונות בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה, אך נכנעה לשער ניצחון של אנטואן גריזמן בדקה ה-73. הצרפתי קיבל כדור בקצה הרחבה ובעט מהאוויר לא חזק, אבל דייגו לופס נכנע. גריזמן חוגג שער ליגה 100 בקריירה בספרד - הצרפתי השני שעושה זאת אחרי קארים בנזמה. הקטלאנים תקפו וכמעט השיגו את השוויון אבל יאן אובלק הציל כמה מצבים מסוכנים מאוד ושמר על הניצחון במו ידיו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פאבלו סראביה שחקן סביליה (אמצע) חוגג עם חבריו. AP
מתאוששים. שחקני סביליה חוגגים/AP

סביליה - גרנאדה 0:2

אחרי שניצחה פעם אחת בלבד בליגה בשבעת משחקיה האחרונים, נראה שסביליה מתאוששת, והיא ככל הנראה תשמור על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות כשהיא עם 65 נקודות אחרי 33 מחזורים, בעוד שלאתלטיקו מדריד השלישית (המקום המוביל אוטומטית לשלב הבתים של הצ'מפיונס) 65 נקודות גם כן אך עם משחק חסר. גאנסו, שלא כבש העונה, הרשית צמד; את הראשון כבש בדקה הרביעית מתוך הרחבה אחרי מסירה נאה של סטבן יובטיץ' וגם את השני כבש מקרוב, הפעם אחרי בישול של פבלו סראביה בדקה ה-46. עומר אצילי לא היה בסגל.

צפו בתקציר

תקציר: ויאריאל - לגאנס 1:2. one
ניצחון דרמטי לוויאריאל/one

מלאגה - ולנסיה 0:2

המארחת שמרה על שער נקי בפעם החמישית מבין ששת משחקי הבית האחרונים שלה מול ולנסיה, ובליץ של חמש דקות הספיק לה כדי להשיג הכרעה. רסיו נגח את הראשון בדקה ה-36 וסנדרו ראמירס בעט כדור שפגע באליקים מנגלה ונכנס פנימה בדקה ה-40. ולנסיה נעצרה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד.

צפו בתקציר

ויאריאל - לגאנס 1:2

אחרי ההפסד לאלאבס במחזור שעבר, הצוללת הצהובה נראתה בדרך לעוד אובדן נקודות שאולי יסבך אותה במאבק שלה על הכרטיס לליגה האירופית. אבל שער של סדריק בקאמבקו בדקה ה-92 סידר לה ניצחון יקר וסיבך את לגאנס, שיכולה להיות רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום בתום המחזור. המארחת כבשה את הראשון בדקה ה-68 כשגם במקרה הזה הכובש היה בקאמבקו, שהסתובב ובעט פנימה אחרי מסירה יפה של רוברטו סולדאדו עם העקב. מיגל גררו איזן זמנית בתום מהלך קבוצתי יפה ואחרי בישול יפה מאוד של אלברטו בואנו.

צפו בתקציר

אוסאסונה - ספורטינג חיחון 2:2
לאוסאסונה: חורחה מרה (19, עצמי), קנאן קודרו (72). לחיחון: רוברטו קאנייה (79), קרלוס קסטרו (81)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully