וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק פגש את שחקני מכבי תל אביב: "אמרו לי 'בוא לעזור לנו'"

16.5.2017 / 15:14

המאמן החמישי העונה של הצהובים יעביר את אימון הבכורה שלו ביום רביעי: "בפיינל פור הכול יכול להיות, מי כמוני יודע". פניני: "אמרתי לאריק שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אריק שיבק הוצג במכבי תל אביב. רק שעות ספורות לאחר שהפך למאמן החמישי העונה של הצהובים, בעקבות פיטוריו של איינארס בגאצקיס, הגיע מאמן הנבחרת ומכבי ראשון לציון לשעבר למסיבת העיתונאים של המנהלת לכבוד פתיחת הפלייאוף בליגת העל. אחרי סיבוב אחרון נוראי של העונה הסדירה, בו ניצחה רק שלושה משחקים מתוך 11, מכבי תל אביב תפגוש ברבע הגמר את בני הרצליה (שניצחה אותה בכל שלושת המפגשים העונה), הסדרה תחל ביום שני.

שיבק פגש הערב את השחקנים וערך להם שיחה קבוצתית.
מחר בבוקר יעביר את אימון הבכורה שלו.

"לא חשבתי שאני אהיה פה כשהתעוררתי בבוקר", הודה שיבק, "צלצלו אלי אנשי מכבי ואמרו לי 'בוא לעזור לנו'. הייתה לנו פגישה די קצרה ומאוד ממצה, כל אחד אמר מה שהוא חושב והנה אני פה. יש לנו חמישה ניצחונות לאליפות, זה קשה ומורכב. המצב לא פשוט וזה ברור לכולם, אבל אם לא הייתי מאמין לא הייתי בא. נכון שאין לנו זמן, אבל אין לנו השפעה על זה. אמשיך כל היום לשבת עם אנשים במועדון ומחר נתאמן".

"נעשה את המקסימום להגיע הכי מוכנים למשחק הראשון נגד הרצליה", הוסיף, "אני מאמין ומקווה שנעבור את הסדרה, בפיינל פור הכול יכול להיות. מי כמוני יודע. זה לא סוד שמכבי במצב מורכב ולא נוח ולא טוב, אנסה לעשות כל מה שאני יכול ולהביא כל מה שאני יודע כדי שהעסק יצליח ומכבי תגיע לאן שהיא צריכה להיות. חוזה לעונה הבאה? העונה היה לי חוזה בראשון וזה לא עזר לי, תפסיקו לשאול על שנה הבאה, בואו נסיים עם העונה הזו".

עוד בנושא

בגאצקיס פוטר ממכבי תל אביב. אריק שיבק מונה רשמית למחליפו
מאבק אוהדי מכבי תל אביב מחריף: "לא מאמינים יותר להבטחות"
במקום הכי נמוך: המספרים מראים שמכבי תל אביב הפכה לקבוצת תחתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על מצב הפצועים: "אפגש עם הרופא, הפיזיותרפיסטים וכולם. נראה מה מצב השחקנים. לא צריך לדבר על מה שהיה אלא על מה שיהיה. לפעמים אין ברירה וצריך לשחק עם פציעות כאלה ואחרות, אני מאמין שמכבי תל אביב תגיע לסדרה נגד הרצליה עם מירב השחקנים, וגם אלה שמעט פצועים יתנו מעצמם וישחקו".

על מעמד המאמן: "אני לא חושב שזה קשור בכלל. לא קיבלתי טלפון אחד אחרי שפוטרתי מראשון, אני הייתי יושב ראש איגוד המאמנים. כשראשי מכבי תל אביב מצלצלים ומבקשים שאבוא לעזור אז אני בא, אני לא חושב שיש קשר בין מה שקורה עכשיו להמשך. והיה ואני חותם גם לעונה הבאה, ואנחנו זוכים באליפות, ולמרות זאת לא רוצים אותך במערכת בעונה הבאה - חוץ מכסף מה שווה החוזה? אני אנסה להצליח, אם ירצו אותי לעונה הבאה אז אשאר. אני לא סוגר דלתות, אני ביחסים טובים עם ראשי ראשון לציון".

המאמנים של קבוצות ליגת העל עם צלחת האליפות. קובי אליהו
שיבק ושאר מאמני הפלייאוף עם הצלחת/קובי אליהו

על עבודה בזמן קצר: "דבר אחד ברור, בתקופות קצרות אי אפשר לקחת את חפיסת הקלפים הזו ולערבב הכול מחדש. צריך לקחת את מה שיש ולנסות להרים את האיכות של ביצוע הדברים".

גיא פניני: "אתם יכולים לשאול את אריק מה הדבר הראשון שאמרתי לו היום - שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול העונה. אנחנו בתקופה לא טובה ואי אפשר להסתיר את זה, מבחינת יכולת ומספרים, עשינו סיבוב שלישי נוראי. הגענו לפלייאוף, כולם מתחילים מאותה נקודה. אנחנו יכולים לעשות משהו יפה, למרות שכולם מפקפקים וחושבים שאנחנו לא מאמנינים בעצמנו. יש לנו אתגר להוכיח לעצמנו ולכולם מסביב שמכבי תל אביב עדיין פה ויכולה לקחת אליפות. מה שיעזור זה לנצח משחקים".

מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק, מאמן מכבי ראשון לציון שמוליק ברנר. קובי אליהו
שיבק וברנר, שהיה עוזרו בעונת האליפות בראשון לציון/קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק, מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני, מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. קובי אליהו
שיבק, פיאניג'אני ואלפסי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully