וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 את בורוסיה מנשנגלדבאך

מרקו רויס (10, פנדל), פייר אמריק אובמיאנג (59) ורפאל גריירו בנגיחה (87) כבשו והעלו את הצהובים-שחורים אל המקום השלישי. באיירן מינכן סיימה ב-2:2 ביתי מול מיינץ, אינגולשטאדט הובסה

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
חזר לכבוש. רובן/GettyImages

אחרי ה-1:1 בין פ.צ. קלן להופנהיים אתמול (שישי), המחזור ה-30 בבונדסליגה נמשך היום עם חמישה משחקים ולאחר מכן יתקיים המפגש בין בורוסיה מנשנגדלבאך לבורוסיה דורטמונד. באיירן מינכן סיימה ב-2:2 ביתי מול מיינץ, דרמשטאדט השיגה נקודות חוץ ראשונות העונה עם 0:2 בחוץ מול המבורג, אינגולשטאדט ואלמוג כהן ספגו הפסד שני ברציפות עם 4:2 ביתי מול ורדר ברמן כשמקס קרוזה כובש רביעייה, הרטה ברלין ניצחה 0:1 את וולפסבורג, איינטרכט פרנקפורט ניצחה 1:2 את אוגסבורג.

קלן - הופנהיים 1:1

פ.צ קלן הייתה קרובה לחזור לנצח אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ושלושה בארבעת המשחקים שקדמו למשחק הזה, אך היא שוב עשתה במכנסיים ברגעי ההכרעה, ספגה בדקה ה-93 וסיימה עוד משחק ללא ניצחון. לאונרדו ביטנקורט כבש את השער הראשון, כשהרשית מול שער ריק, אחרי מסירת רוחב נפלאה של יונטס הקטור. אלא שקרים דמירביי כבש בדקה ה-93 וקבע חלוקת נקודות.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
אובמיאנג חוגג/GettyImages

באיירן מינכן - מיינץ 2:2

הבווארים כנראה עדיין לא התאוששו מההפסד הכואב מול ריאל מדריד בתצוגת השיפוט שקיפחה אותם. באיירן לא הצליחה לנצח בבית את מיינץ, שהשיגה נקודת חוץ יקרה כדי לברוח מעט מהתחתית הלוהטת. בויאן קרקיץ' העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השלישית עם השער הראשון שלו שם ועכשיו הפך לשחקן השביעי שכובש בכל אחת מארבע הליגות הגדולות באירופה. אריאן רובן, שהיה מצוין גם במדריד, איזן בדקה ה-16, דניאל ברוזינסקי החזיר את היתרון למיינץ עם פנדל מוצלח (40), אבל טיאגו אלקנטרה קבע 2:2 וחלוקת נקודות עם שער יפה בדקה ה-73.

אינגולשטאדט - ורדר ברמן 4:2

מקס קרוזה, מקס קרוזה, מקס קרוזה ומקס קרוזה. שחקן ורדר ברמן כבש רביעייה, סידר לקבוצה ניצחון ו-26 נקודות מ-30 האחרונות בליגה. ורדר ברמן, הקבוצה עם המאזן הכי טוב בעשרת המחזורים האחרונים בבונדסליגה, קירבה את אינגולשטאדט לליגת המשנה כשהיא עם 28 נקודות בלבד ואחרי הפסד שני ברציפות. המרחק שלה מהקו האדום הוא חמש נקודות וארבע נקודות מהמקום ממנו הולכים למשחקי מבחן. אז קרוזה כבש רביעייה (45+1, 81, 87 ו-94), בעוד למארחת כבשו דריו לסקאנו (32) ופסקאל גרוס (פנדל, 62).

המבורג - דרמשטאדט 2:1

הקבוצה של טורסטן פרינגס ניצלה מירידה סופית בדקה ה-94 במחזור שעבר ועכשיו השיגה את נקודות החוץ הראשונות שלה העונה, היא עם 3 נקודות מ-45 אפשריות עד כה. אייטאק סולו (51) ופליקס פלאטה (53) כבשו לאורחת, פביאן הולנד צימק בשער עצמי (93).

בורוסיה מנשנגלבדאך - בורוסיה דורטמונד 3:2

הצהובים-שחורים התאוששו היטב מהדיכאון של ההדחה מהליגה האירופית עם ניצחון ליגה שני ברציפות ועוד במגרש חוץ קשה ובתום משחק דרמטי. בעקבות הניצחון עלתה בורוסיה דורטמונד אל המקום השלישי ועברה את הופנהיים לאחר שזו עשתה תיקו במהלך המחזור. מרקו רויס כבש את השער השלישי שלוש בשלושת המשחקים האחרונים עם פנדל מוצלח בדקה ה-10 אחרי שכריסטיאן פוליסיץ' הוכשל ספק ברחבה. לארס שטינדל איזן בדקה ה-43 אחרי בישול של אנדרה האן. שער עצמי של מרסל שמלצר בדקה ה-48 החזיר את היתרון לגלדבאך. פייר אמריק אובמיאנג, שנכנס בדקה ה-57, כבש שתי דקות לאחר מכן אחרי בישול יפה של עוסמאן דמבלה. רפאל גריירו נגח את שער הניצחון בדקה ה-87.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מקס קרוזה שחקן ורדר ברמן (ימין) מול פסקאל גרוס שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
קרוזה הפציץ רביעייה/GettyImages

משחקים נוספים

תוצאות נוספות:
איינטרכט פרנקפורט - אוגסבורג 1:3
לפרנקפורט: מרקו פביאן (78 ו-87) ואנטה רביץ' (91), לאוגסבורג: ג'פרי חובלוב (9)

הרטה ברלין - וולפסבורג 0:1
להרטה ברלין: ודאד איבישביץ' (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully