וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: הפסד אכזרי לגילי כהן בקרב על מדליית הארד באליפות אירופה

אליפות אירופה בוורשה: הג'ודוקא המתחרה במשקל עד 52 ק"ג נכנעה בניקוד זהב ליריבה מפורטוגל. ברוך שמאילוב (עד 66) הפסיד בקרב על הארד ליריב סלובקי ומינצקר נוצחה בידי יריבה מרומניה

הג'ודוקא שירה ראשוני (מימין) בקרב מול מרינה צ'רניאק, ריו 2016. רויטרס
כמו בריו, שוב הפסידה לצ'רניאק. שירה ראשוני/רויטרס

אליפות אירופה בג'ודו יצאה היום (חמישי) לדרך בוורשה, פולין, כאשר שמונה מבין 12 המתחרים הישראלים כבר נכנסו לפעילות. אף אחד מהם לא העפיל לחצי הגמר ושלושה מתוכם נכנעו בקרב על הארד אליו הגיעו דרך בית הניחומים.

במשלחת הישראלים לא נכללו המדליסטים האולימפיים אורי ששון וירדן ג'רבי, וכן גולן פולק, שגיא מוקי (הצטרף כדי לתמוך בחבריו) ולינדה בולדר המתאוששים מפציעות.

גילי כהן ג'ודוקא ישראלית אחרי הפסד בקרב. פז חסדאי
הפסד כואב ברגע האחרון. גילי כהן/פז חסדאי

* עד 48 ק"ג: נועה מינצקר השיגה ווזארי כדי לעבור בקרב הראשון את אולגה אלדושווילי מגאורגיה, אך לאחר מכן הפסידה בווזארי לאווה צ'רנוביצקי מהונגריה ועברה לבית הניחומים, שם גברה בזכות ווזארי על מיליצ'ה ניקוליץ' הסרבית. בקרב על המדליה היא נכנעה למוניקה אונגוראנו הרומניה אחרי עבירה בשלב ניקוד הזהב. שירה ראשוני הפסידה בבית הניחומים בשני ווזארי למרינה צ'רניאק האוקראינית, לה הפסידה גם באולימפיאדת ריו. לפני כן ניצחה את פיולה קלמנדי מקוסובו והפסידה לאירינה דולגובה מרוסיה.

* עד 52 ק"ג: גילי כהן ניצחה באיפון את לאנדרה פרייטאס הפורטוגלית והפסידה בקרב השני לאלסיה קוזנצובה הרוסייה. בקרב הראשון בבית הניחומים היא גברה בזכות ווזארי על דיסטריה קרסניצ'י מקוסובו. כהן פגשה את ג'ואנה ראמוס מפורטוגל בקרב על הארד, הובילה בזכות עונשים עמוק בתוך ניקוד הזהב וטעתה ממש לקראת הסיום. היא ספגה ווזארי והפסידה את המדליה. אריאל בצלאל הודחה בסיבוב הראשון באיפון על ידי אוולין טשופ משוויץ.

* עד 57 ק"ג: תמנע נלסון לוי הפסידה באיפון 12 שניות לסיום הקרב שלה מול תרזה שטול הגרמנייה, ולכן נפלה לבית הניחומים. בקרב הראשון ניצחה את דסטינה קוטקאיטה מליטא. בבית הניחומים הפסידה בווזארי לאיבלינה אילייבה הבולגרייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ברוך שמאילוב ג'ודוקא. מגד גוזני
גם הוא היה רק קרוב למדליה. ברוך שמאילוב/מגד גוזני

* עד 60 ק"ג: דניאל בן דוד ניצח בקרב הראשון את מארק צירניק האסטוני באיפון, אבל הפסיד לאחר מכן לגאורגי לוחומי צ'חבימיאני.

* עד 66 ק"ג: ברוך שמאילוב שלט ברבע הגמר מול אדריאן גומבוץ הסלובני, אך הפסיד בסופו של דבר באיפון בניקוד זהב ונשלח לבית הניחומים, שם גבר בווזארי על קמאל חאן-מגומדוב הרוסי. בקרב על הארד נכנע שמאילוב למתיאה פוליאק מסלובקיה וגם הוא סיים את היום ללא מדליה. לפני כן גבר שמאילוב על דניס ויירו ממולדובה וריתק את בוגדן יאדוב האוקראיני. אכזבה לטל פליקר, שהפסיד כבר בקרב הראשון שלו לדמיטרי מינקו הבלארוסי וסיים את חלקו בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully