וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים בחרו: אלכסיס וזלאטן בחוץ, 4 נציגים לצ'לסי וטוטנהאם בנבחרת העונה

ארגון השחקנים בוחר את 11 מצטייני העונה, שתי מוליכות הפרמיירליג שולטות בנבחרת, נציג אחד גם לליברפול, אברטון ומנצ'סטר יונייטד. בהמשך: בחירת שחקן העונה

נבחרת העונה של הליגה האנגלית של ארגון השחקנים. טוויטר, צילום מסך
נבחרת העונה של הליגה האנגלית של ארגון השחקנים/צילום מסך, טוויטר

ארגון השחקנים באנגליה פרסם היום (חמישי) את בחירת השחקנים לנבחרת העונה בפרמיירליג. צ'לסי וטוטנהאם, שתי מוליכות הטבלה, שלחו ארבעה נציגים כל אחת לנבחרת של 11 מצטייני העונה, בעוד מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ואברטון הוסיפו נציג אחד כל אחת. ההצבעה נעשתה על ידי השחקנים המקצוענים מ-92 קבוצות, ועוד שמונה קבוצות מליגת הנשים.

הנבחרת כוללת את דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), קייל ווקר (טוטנהאם), דויד לואיז (צ'לסי), גארי קייהיל (צ'לסי), דני רוז (טוטנהאם), סאדיו מאנה (ליברפול), נגולו קאנטה (צ'לסי), דלה עלי (טוטנהאם), אדן הזאר (צ'לסי), רומאלו לוקאקו (אברטון), הארי קיין (טוטנהאם).

דה חאה, קאנטה, רוז, עלי וקיין נמצאים בנבחרת העונה כבר שנה שנייה ברציפות. אדן הזאר, שחקן העונה לפני שנתיים, חזר לנבחרת אחרי שנת היעדרות. זלאטן איברהימוביץ' ואלכסיס סאנצ'ס, שפתחו את העונה בצורה מרשימה אבל מאז מעט דעכו, היו בין ששת המועמדים של ארגון השחקנים לתואר שחקן העונה (לצד הזאר, קאנטה, קיין ולוקאקו), אבל לא נכללו בנבחרת. הזוכה בתואר שחקן העונה יוכרז בטקס ב-23 באפריל.

שחקן צ'לסי דויד לואיז נאבק בשחקן טוטנהאם הארי קיין. AP
שניהם בפנים. לואיז מול קיין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully