וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח וקונספירציה: האם קוואוטמוק בלאנקו הזמין חיסול של איש עסקים?

רוצח שכיר חיסל איש עסקים במקסיקו ולתדהמת החוקרים, הצביע על כדורגלן העבר כמי ששכר אותו למשימה. בלאנקו שמשמש כראש עיר בדרום המדינה, משוכנע שמושל המחוז עומד מאחורי הפרשה

קוואוטמוק בלאנקו, כדורגלן עבר מקסיקני. AP
בלאנקו ביום הבחירות ב-2015/AP

הקריירה הפוליטית של כדורגלן העבר האגדי קוואוטמוק בלאנקו, לא מתפתחת כפי שציפה או רצה. בשבועיים האחרונים המקסיקני ששיחק בשלושה מונדיאלים ולבש את מדי נבחרתו 120 פעמים, טוען שהוא חושש לחייו ומשוכנע שמושל מדינת מורלוס במקסיקו רודף אותו.

בלאנקו משמש בשנתיים האחרונות כראש עיריית קוארנבקה וב-6 באפריל נרצח איש העסקים המקומי חואן מנואל גרסיה בחראנו. היורה, רוצח שכיר בשם חוסה פיירו אסקובר, נתפס ולמרבה התדהמה סיפר לחוקרים שמי ששכר אותו לבצע את המשימה הוא לא אחר מכדורגלן העבר בלאנקו.

בלאנקו מכחיש בכל תוקף ובשבועיים האחרונים מיעט להיראות בציבור. בהודעה מוקלטת אמר: "אני חושש לחיי ולחיי משפחתי". כדורגלן העבר מנסה לגרום לתובע הכללי של מקסיקו להיכנס לעובי הקורה ומפחד שהטיפול בתיק יישאר בידיים של הרשויות במדינת מורלוס.

לפי בלאנקו, מושל מדינת מורלוס, גרקו ראמירס, מעוניין לנשל אותו מראשות עיריית קוארנבקה וכל הפרשה היא בעצם קונספירציה שנועדה לחסל את הקריירה הפוליטית שלו. ראמירס כבר ניסה בעבר למנוע מבלאנקו למלא את תפקיד ראש העיר באמצעות סעיפים תקנוניים, אבל כדורגלן העבר פתח בשביתת רעב ולבסוף נשאר בכסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully