וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

51 נקודות, ועוד אכזבה: הצגה של ווסטברוק לא עזרה, הווריירס טיילו

יוסטון עלתה ל-0:2 בסדרה עם ניצחון 111:115, על אף טריפל דאבל ושיא היסטורי לרכז. גולדן סטייט הביסה 81:110 את פורטלנד ללא דוראנט הפצוע, גם הוויזארדס ב-0:2 על אטלנטה עם ניצחון 101:109

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מאוכזב. AP
הכי דומיננטי שיש, לטוב ולרע. ווסטברוק/AP

שלושה משחקים נערכים הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף ה-NBA, שניים מהם כבר הסתיימו. יוסטון התגברה על עוד הצגה אישית גדולה של ראסל ווסטברוק ועלתה ל-0:2 מול אוקלהומה סיטי, גם וושינגטון כבר ב-0:2 עם עוד ניצחון על אטלנטה, ומשחקי הלילה ננעלו עם טיול קליל של גולדן סטייט מול פורטלנד.

תוצאות הלילה:

וושינגטון - אטלנטה 101:109 (הוויזארדס עלו ל-0:2 בסדרה)
יוסטון - אוקלהומה סיטי 111:115 (הרוקטס עלו ל-0:2 בסדרה)
גולדן סטייט - פורטלנד 81:110 (הווריירס עלו ל-0:2 בסדרה)

יוסטון - אוקלהומה סיטי 111:115 (הרוקטס עלו ל-0:2 בסדרה)

רכבת ההרים ששמה ראסל ווסטברוק ממשיכה להראות את כל הארסנל שלה, לטוב ולרע. נתחיל מהטוב: אחרי תצוגה חלשה יחסית במשחק 1, שכללה טראש טוק עם פטריק בברלי, ראס קם על צד ימין וסיפק עוד הצגה גדולה, עם טריפל דאבל שטרם נראה כמותו בפלייאוף בכל שנות קיומה של ה-NBA. השורה הסטטיסטית הסתכמה ב-51 נקודות (הכי הרבה אי פעם לשחקן שהגיע לטריפל דאבל בפלייאוף), 13 אסיסטים, 10 ריבאונדים והרבה, הרבה מהלכים נפלאים. ויש גם את הצד הרע: הוא לקח לא פחות מ-43 זריקות מהשדה, המספר השני הכי גבוה במשחק פלייאוף ב-30 השנים האחרונות, וניסה לקחת על עצמו הרבה יותר מדי ברבע האחרון, קלע רק 4 מ-18 מהשדה, וראה את הרוקטס חוזרים מפיגור ומשלימים מהפך מרשים.

הת'אנדר, כאמור, פתחו את המשחק בסערה. אחרי רבע אחד הם הובילו בתשע הפרש, כשווסטברוק עושה ככל העולה על רוחו גם ברבע השני ומבהיר שהפעם, בניגוד למשחק 1, יהיה פה חתיכת פייט. הרוקטס לאט לאט חזרו לעניינים, בעיקר בזכות תרומה גדולה של צמד הגאנרים מהספסל אריק גורדון-את-לו וויליאמס, והכל התנקז לדקות האחרונות, שם יוסטון לחצה על הגז, רצה 0:10 ופתחה יתרון דו ספרתי, שכבר היה גדול על הת'אנדר. ג'יימס הארדן סיים עם 35 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל סביר להניח שמי שניצח עבור הרוקטס את המשחק היו גורדון ולו וויליאמס, שקלעו 22 ו-21 נקודות בהתאמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס, חוגג. AP
הפעם זה לא הלך. לילארד/AP

גולדן סטייט - פורטלנד 81:110 (הווריירס עלו ל-0:2 בסדרה)

שעות ספורות לפני המשחק החשש של הווריירס התאמת, והוחלט שקווין דוראנט שספג פציעה במשחק 1 לא ישותף. אבל גם חסרונו לא ממש עצר את המומנטום של חבריו, ששייטו ל-0:2, הפעם ללא בעיות מיוחדות. הכוח המניע של סגנית האלופה שוב היה הספסל: איאן קלארק, שהצטיין העונה בכל המפגשים מול פורטלנד, שוב נראה חד וסיים עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, והפעם הוא גם קיבל סיוע מעוד שחקן משני - ג'בייל מגי - שסיפק 15 ו-4 חסימות. בערב שכזה, בו הווריירס בורחים לפלוס 16 כבר ברבע הראשון, גם יום בינוני של סטף קרי (19 נקודות, 6 מ-18 מהשדה) וקליי תומפסון (16, 6 מ-17 מהשדה) לא מורגש.

בטח לא כשדמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, שנתנו פייט רציני במשחק 1, נראים כמו שהם נראים היום ומסיימים עם 23 נקודות משותפות בלבד (לילארד 12, מקולום 11). מו הארקלס היה נקודת האור של הבלייזרס עם 15 ו-8 ריבאונדים. למרות ששתי הקבוצות ינדדו כעת לאורגון, הסיכויים לסדרה תחרותית במקרה הזה הולכים ופוחתים.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, חוגג. AP
בדיוק בזמן. ביל חוגג/AP

וושינגטון - אטלנטה 101:109 (הוויזארדס עלו ל-0:2 בסדרה)

מעטות הקבוצות שמתהדרות בצמד גארדים משובח כמו זה של הוויזארדס, והעונה, כשג'ון וול ובראדלי ביל סוף סוף לומדים לשתף פעולה יחדיו, זה גם נראה נהדר. הלילה זה היה ניצחון של שניהם: וול סיים עם 32 נקודות ו-9 אסיסטים וזכה לקריאות MVP ממושכות מהקהל הביתי ב-DC, וביל התברר כגיבור הערב עם 31 נקודות - 16 מהן ברבע האחרון. הוויזארדס נכנסו לרבע האחרון במינוס ארבע, אחרי שההוקס, שהתלוננו על קשיחות יתר מצד היריבה במשחק 1, הראו שגם הם מסוגלים לכסח ולמרר לוושינגטון את החיים. אבל אז הגיע ביל, שקלע את רוב הסלים החשובים כולל שלשה מכרעה שסגרה עניין 40 שניות לסיום.

פרט לוול וביל, הוויזארדס קיבלו יופי של תרומה גם ממרצ'ין גורטאט (14, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות) מברנדון ג'נינגס (10, כולן ברבע האחרון). את ההוקס הובילו פול מילסאפ עם 27 ו-10 ריבאונדים, דניס שרודר עם 23 ו-6 אסיסטים וטים הארדווי ג'וניור עם 19, אבל התרומה מהספסל היתה דלה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully