וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: האוול וג'נטילה יהיו בסגל למשחק מול הפועל חולון

19.4.2017 / 15:29

מוליכת הטבלה תקווה לשמור על מקומה כשתארח את הקבוצה של פיאניג'ני (19:00, ספורט 5). האוול נרשם כישראלי, סטודמאייר לא יתלבש. מכבי תל אביב תרצה לקטוע בביתה את רצף שבעת ההפסדים כשתארח את מכבי חיפה (21:00, ספורט 5). בני הרצליה תארח את הפועל אילת

טראוויס פיטרסון שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם ג'רום דייסון. ברני ארדוב
משחק קשה. הפועל ירושלים/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-28 בליגת העל ייצאו מחר (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים חמים. מוליכת הטבלה, הפועל חולון, תקווה להשלים סוויפ עונתי על חשבון הפועל ירושלים (0:2 לחולון במשחקים בין הקבוצות העונה בליגה) שמצידה מחפשת לעשות צעד לכיוון הביתיות בפלייאוף. מכבי תל אביב, עם רצף של שבעה הפסדים בכל המסגרות, תארח בביתה את מכבי חיפה (0:2 למכבי תל אביב במשחקים בין הקבוצות העונה בליגה) שמעולם לא ניצחה בחוץ את יריבתה בליגה הסדירה. בקרב צמרת נוסף תארח בני הרצליה, אחרי פרשת אמאדי אנג'איי, את הפועל אילת הלוהטת (1:1 במשחקים בין הקבוצות העונה בליגה).

seperator

הפועל חולון - הפועל ירושלים (19:00, ספורט 5)

למרות ההפסד בשבוע שעבר להפועל אילת, הפועל חולון מתחילה מחזור שני ברציפות מראשות הטבלה, ולא רוצה לאבד אותו. הסגולים יצאו מאוד מתוסכלים מהמשחק בעיר הדרומית, כשגורמים רבים במערכת האשימו את צוות השיפוט בהפסד, ורוצים לשים את ההפסד מאחוריהם עם ניצחון נגד סגנית האלופה. בחולון יודעים שמי שהצטיין בשני הסיבובים הקודמים נגד ירושלים היה קאליף וואייט עם 25 נקודות בכל משחק, ובהפסד היחיד לאדומים העונה, בחצי גמר גביע המדינה, לא שיחק בשל פציעה. הסגולים מקווים כי מלבד ג'יימס בל, לפחות עוד שחקן ייכנס לתפקיד הסקורר, כשטו הולוואי שקלע 26 נקודות באילת, אחרי שלא קלע במשחק לפני כן, הוא מועמד לגיטימי לעשות זאת. האולם בחולון צפוי להיות כמעט מלא מחר, כשההערכות הן שלמעלה מ-4,000 צופים יצפו בהתמודדות.

רצף ההפסדים של הפועל ירושלים נקטע ביום שבת האחרון עם ניצחון יוקרתי של האדומים על מכבי תל אביב, ונתן לקבוצה של סימונה פיאניג'ני יתרון במאבקי הכניסה לפלייאוף ואף גרם להם להאמין שהם עוד יכולים להשיג את יתרון הביתיות, כשהם מפגרים רק בשני משחקים מבני הרצליה שעוד צריכה להגיע לארנה. אלא שבירושלים יודעים במקביל שכדי להשאיר לעצמם סיכוי למקום הרביעי הם קודם כל צריכים לנצח את חולון, דבר שלא עשו עוד העונה בליגה, ויקוו להמשך היכולת הטובה של ליאור אליהו, שהיה בין המצטיינים בניצחון בשבת. אלסנדרו ג'נטילה יירשם למשחק בעוד שאמארה סטודמאייר לא יהיה בסגל. בנוגע לריצ'רד האוול, הוא נרשם כישראלי לאחר שענייניו מול הצבא הוסדרו, והוא יעמוד לרשותו של פיאניג'אני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל חולון ג'ורדן טיילור, אלכס צ'וברוביץ', דריון אקטינס חוגגים. לירון מולדובן
יחזרו לנצח? שחקני הפועל חולון/לירון מולדובן

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (21:00, ספורט 5)

שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מתוכם ארבעה הפסדי ליגה רצופים, וגם הביתיות ברבע גמר הפלייאוף כבר לא בטוחה אצל מכבי תל אביב. הקבוצה של איינרס בגאצקיס הפסידה בשבוע שעבר להפועל ירושלים, והיא נמצאת רק שניים וחצי משחקים מהאדומים, כשהם מדורגים רק במקום השלישי ובמומנטום לא טוב. יוגב אוחיון ודי ג'יי סילי צפויים להמשיך להעדר, מה שאמור להותיר את גל מקל כגארד יחיד, בעוד קווינסי מילר ירצה להמשיך להכנס לעניינים אחרי שבשבוע שעבר שיחק נגד ירושלים לראשונה מזה תקופה ארוכה. במועדון עובדים קשה כדי לנסות ולצאת מהמשבר אליו נקלעו, אך יודעים שהישועה תבוא מתוך הסגל לאחר שתמו חילופי הזרים עד לסיום העונה.

56 פעמים הגיעה מכבי חיפה בליגה הסדירה למשחקי חוץ נגד מכבי תל אביב, ומעולם לא ניצחה. אחרי שהפועל חולון שברה את הרצף שלה לפני מספר שבועות, כעת הקבוצה של עופר רחימי שואפת לנצח את הצהובים בביתם, אחרי שבשני המשחקים הראשונים העונה נגד נציגת ישראל ביורוליג היו רחוקים מרחק התקפה אחת בסיום המשחק מניצחון. בחיפה יודעים שהם מגיעים ביתרון בכל הנוגע לקו האחורי, שם מחזיק רחימי בסוללת גארדים מוכשרת, אך דווקא מתחת לסלים ליריבה מהמרכז יש יתרון וינסו לנצל את היתרון הזה לכדי ניצחון היסטורי.

שחקן הפועל חולון אלכס צ'וברביץ' מול שחקן בני הרצליה אמאדי אנג'אי. לירון מולדובן
בני הרצליה תתאושש מהפרשה? אנג'אי/לירון מולדובן

בני הרצליה - הפועל אילת (18:45, משולב בספורט 5)

דווקא אחרי הניצחון הגדול על הפועל תל אביב, שנתן לה מעט מרווח נשימה במלחמה על הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, התפוצצה בפניה של בני הרצליה פרשת החומרים האסורים של אמאדי אנג'איי ושוב טלטלה את המועדון. מבחינה מקצועית יחזור אדום ג'קו לסגל של מיקי גורקה אחרי תקופה ארוכה בה לא התלבש, ובקבוצה מקווים כי יוכל לתרום בדקות המשחק בצורה משמעותית. ניצחון על אילת יעלה את הרצליה לפחות למקום השלישי, כשהפסד יכול לקרב אותה שוב אל המקום החמישי. מי שיקווה להראות חלק מהיכולות שלו הוא הגארד ברנדון טריש שהצטרף לפני כשבוע וחצי במקומו של סטיבן דניס שגמר את העונה.

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ו-11 ניצחונות ב-13 המשחקים האחרונים, בהפועל אילת רק רוצים למשוך את המומנטום כמה שיותר רחוק כדי להבטיח את הביתיות בפלייאוף ואולי אפילו לפזול למקום הראשון בטבלה. בשבוע שעבר נראתה אילת פחות טוב נגד הפועל חולון, אבל ידעה לקחת את המשחק עם הרבה מאוד אופי ומזל, ובקבוצה יודעים שעליהם להציג יכולת משופרת בהרצליה אם הם רוצים לצאת עם ניצחון גם משם. מי שנמצא בכושר נהדר הוא אפיק ניסים עם 11.5 נקודות בממוצע בששת המחזורים האחרונים, ובאילת מקווים כי ימשיך להציג את הניסיון שלו עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully