וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקת הסתיימה: בית המשפט בברזיל פסק על זהות אלופת 1987

30 שנה של ויכוחים הסתיימו עם פסיקת בית המשפט. ספורט רסיפה קיבלה ניצחון טכני 1:3 על פלמנגו והוכתרה לאלופה. אצל המפסידה צייצו במרירות: "על המגרש, עם הכדור, אנחנו האלופים"

בית המשפט בברזיל דן באליפות 1987. AP
בית המשפט הכריע/AP

אחת מהמחלוקות העתיקות בכדורגל הברזילאי הגיעה אתמול (שלישי) לסיום; בית המשפט במדינה העניק לספורט רסיפה ניצחון 1:3 על פלמנגו במשחק שהתקיים ב-1987 והכתיר את ספורט לאלופת אותה עונה.

המקרה שהיה כך היה: ב-1987, 13 המועדונים הגדולים בברזיל ייסדו ארגון שמטרתו לטענתם לדאוג לזכויות שלהם לאור העובדה שעל פי סקרים, 95 אחוזים מאוהדי הכדורגל במדינה אוהדים של אחת מאותן קבוצות. המועדונים הסתכסכו עם ההתאחדות לכדורגל וכל אחד מהגופים קיים ליגה משלו.

פלמנגו זכתה בליגה של הארגון שנקרא Clube dos 13 וספורט רסיפה זכתה באליפות של ההתאחדות לכדורגל. בניסיון לגשר על הפערים, ההתאחדות הציעה לקיים משחק גמר בין פלמנגו לספורט, אבל המועדון מריו דה ז'נרו סירב.

המקרה נידון ללא הכרעה במשך 30 שנה, עד שהגיע לבית המשפט. חמישה שופטים מונו לדון בתיק, אבל אחד מהם פרש אחרי שהתברר שבנו שימש בעבר כעורך דין של פלמנגו. שופט נוסף הציע לחלק את התואר בצורה רשמית, אבל שלושה שהיוו רוב פסקו על ניצחון טכני 1:3 לספורט.

בהודעה הרשמית של ספורט רסיפה נכתב: "התואר של 1987 הוא שלנו בלי ספק. בית המשפט החליט שוב שספורט ניצחה את אלו שברחו". בחשבון הטוויטר של פלמנגו לעומת זאת, צייצו: "על המגרש, עם הכדור, פלמנגו היא אלופת 1987".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully