וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סרינה וויליאמס הודיעה - "אני בהיריון, בשבוע ה-20"

הטניסאית האמריקאית הנהדרת פרסמה בסאנפצ'ט תמונה שלה בבגד ים וצירפה כיתוב. היא התארסה בדצמבר האחרון לאחד ממקימי אתר "רדיט". וגם: הבת של פיגו וההתנצלות ומשחק טניס הופסק בגלל גניחות סקס

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בווידאו: יוסי מדר פותח את הלב

סרינה וויליאמס בהיריון

אחת מגדולות הטניסאיות בכל הזמנים, סרינה וויליאמס, הודיעה היום באמצעות חשבון הסנאפצ'ט שלה שהיא בשבוע ה-20 להריונה. וויליאמס פרסמה תמונה שלה בבגד ים צהוב, עם הכיתוב "20 שבועות". וויליאמס בת ה-35 התארסה בדצמבר האחרון לאלכסיס אוחניאן, אחד ממקימי אתר הפורומים המפורסם "רדיט". הלידה צפויה להיות בעוד כארבעה חודשים וחצי ולא ברור עדיין מתי סרינה תפסיק לשחק ומתי היא מתכננת לחזור למגרשים לאחר הלידה, אם בכלל.

מזל טוב!

הבת של פיגו וההסתבכות של היומון המקסיקני

היומון המקסיקני "רקורד" נאלץ לפרסם הודעת התנצלות לאחר שהעליב את שחקן העבר לואיס פיגו. לפני מספר ימים העלה הפורטוגלי פוסט שלו עם בתו, שכלל טקסט ותמונה. בתמונה נראו השניים מחובקים ואליה הוא הוסיף את הכיתוב: "מזל טוב ליום הולדתך ה-18, אהובתי". ב"רקורד" בחרו לתת את הכותרת הבאה: "בתו של פיגו סוף כל סוף הפכה לחוקית", דבר שהכעיס את שחקן העבר שדרש התנצלות.

היסטרי: גניחות מחדר השינה הטריפו את הטניסאי

תקרית מוזרה בפלורידה: משחק טניס בין פרנסס טיאפו (87 בעולם) לבין מיטשל קרוגר (182) במסגרת טורניר הצ'אלנג'ר סראסוטה הופרע על ידי גניחות של זוג שקיים יחסי מין קולניים בבית סמוך למגרש. כל הצופים במגרש, כולל השדרים והשחקנים, הופתעו לשמוע את הגניחות הקולניות, והתקשו להמשיך במשחק כרגיל (הקולות נשמעים בסרטון בערך 15 שניות אחרי תחילתו, ובהמשך אחרי 1:50 דקות).

טיאפו, שלאחרונה פרץ אחרי הצלחה מרשימה בטורניר מיאמי, נראה מופתע מאוד, ואף צעק לעבר הגונחים "לא יכול להיות שזה עד כדי כך טוב!". קרוגר, לעומת זאת, חבט כדור לעברם. היו שתהו אם מדובר בגניחות אמיתיות או מישהו שצופה בסרטון פורנו, אבל טיאפו הבהיר לאחר מכן: "מעולם לא ראיתי דבר יותר אמיתי מזה, זה היה מדהים".

כרמלו אנתוני בגד באשתו, הכניס להיריון, וכך תירץ

שחקן הניקס כרמלו אנתוני נפרד מאשתו לאלה, כוכבת ריאליטי, ובארה"ב מדווחים כי הסיבה היא שלאלה גילתה כי כרמלו בגד בה עם רקדנית, ואף הכניס אותה להיריון. ה"פילגש" בהיריון בחודש שביעי, ומצפה לתמיכה כלכלית משחקן ה-NBA. על פי הדיווחים, "יש אפס סיכוי לפשרה בין כרמלו לאשתו", וב"ניו יורק פוסט" מדווחים שמקורביו של כרמלו טוענים כי אין מדובר בבגידה, כי הוא ספורטאי מקצועני.

"המוטו של כרמלו על הזוגיות עם אשתו זה 'היא נשואה, אני לא'. ככה הוא מצדיק את זה. הוא מרגיש שכל הספורטאים המקצוענים עושים את זה. לאלה ספגה הרבה, היא ידעה מה קורה, אבל כנראה שהספיק לה".

חביבי, מה הקטע שלך? צפו בזריקת חוץ מוזרה

סרטון משובח: שחקני היברניאן מביימים קרב היאבקות אדיר

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully