וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של עירוני רמת גן עוכבו לחקירה בחשד לאיומים על מנכ"ל הקבוצה

19.4.2017 / 12:34

בלאגן בנועלת הטבלה בליגה הלאומית, שירדה כבר לליגה השלישית. על פי החשד ארון בראון ואנטוני לי איימו על ליאור וילהלם ולא נתנו לו לצאת עם רכבו מזיסמן, לאחר שלא קיבלו את שכרם בחודשים האחרונים, האחרון הזמין את המשטרה. השניים שוחררו בתום חקירה

מאמן מכבי אשדוד עדני דגן. ניב אהרונסון
בלאגן בקבוצה שלו. עדני דגן/ניב אהרונסון

שחקניה הזרים של עירוני רמת גן, ארון בראון ואנטוני לי, עוכבו אמש (שלישי) לחקירה במשטרת רמת גן ושוחררו לאחר מכן בעקבות תקרית בסיום משחק ההפסד של קבוצתם לרמת השרון 130:93. על פי החשד, השניים איימו על מנכ"ל הקבוצה ליאור וילהלם לאחר שלא קיבלו את שכרם בחודשים האחרונים, וכשזה בא לצאת מאולם זיסמן חסמו עם רכבו של אחד מהם את רכבו של וילהלם, סרבו לתת לו לצאת ואף התיישבו על רכבו. וילהלם הזמין משטרה שעיכבה את השניים, כשמצידם טוענים שהשמיע בפניהם דברים קשים מאוד הגובלים בגזענות.

לאחר חקירה של מספר שעות, שוחררו השניים, כששחקן נוסף ששהה במקום בזמן האירוע הגיע גם כן למשטרה בכוחות עצמו, תוחקר ושוחרר אחרי זמן קצר. לוואלה! ספורט נודע כי במשטרה עדיין מבררים את פרטי המקרה, ואף פתחו בחקירה, כאשר קיים סיכוי כי האירוע לא הסתיים. אגב, השניים לא השתתפו במשחק עצמו. בראון לא משחק מזה תקופה ארוכה לאחר פציעה שגמרה עבורו את העונה, ואילו לי התלבש אמש אך לא שותף.

רמת גן ירדה לפני מספר שבועות כבר אל הליגה הארצית אחרי עונה מאכזבת מאוד בה ניצחה ארבעה משחקים בלבד בליגת המשנה. הקבוצה, ששהתה במשך שנים רבות בליגת העל, ואף בתחילת שנות ה-2000 תחת שרביטו של ארז אדלשטיין הגיעה עד לגמר הפלייאוף, נמצאת על סף תהום כששחקנים מדווחים על כך שלא קיבלו את שכרם וכי לא מקבלים תשובות מהמנהלים את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully