וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שתי הקבוצות של ראשון לציון עלו לסדרות חצי גמר הפלייאוף

הפועל ראשון לציון ניצחה 25:36 את בני הרצליה ותפגוש את האלופה מכבי תל אביב בחצי הגמר, בעוד מכבי ראשון לציון גברה 25:31 על הפועל אשדוד ותפגוש בשלב הבא את א.ס. רמת השרון

עידן מימון מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ברני ארדוב
אתגר לא פשוט בחצי הגמר. עידן מימון/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון ומכבי ראשון לציון העפילו הערב (שלישי) לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד. הפועל ניצחה 25:36 את בני הרצליה ותפגוש בחצי הגמר את האלופה מכבי תל אביב בשחזור גמר הגביע, בעוד יריבתה העירונית עברה את הפועל אשדוד ותיהנה מיתרון ביתיות בהתמודדות שלה מול א.ס. רמת השרון. סדרות חצי הגמר (הטוב משלושה משחקים) יחלו ביום שישי הקרוב.

הפועל ראשון לציון - בני הרצליה 25:36

האדומים ניצחו באולם בנחלת יהודה בזכות מחצית שנייה מצוינת, אחרי 14:15 בלבד במחצית הראשונה. עידן מימון יצטרך לראות יכולת טובה יותר משחקניו בחצי הגמר, שם מחכה להם האלופה הבלתי מנוצחת מכבי תל אביב. הרצליה כפתה 29:29 במשחק הראשון, אך הפסידה 36:31 בשני וכשלה גם הפעם.

מכבי ראשון לציון - הפועל אשדוד 25:31

הקבוצה של סער פרנקל דהרה ל-7:19 במחצית הראשונה ועשתה את דרכה לחצי הגמר, למרות קאמבק של אשדוד שהצליחה לצמק את הפער לארבעה שערים בלבד במהלך המחצית השנייה. מכבי ראשון לציון השלימה 1:2 בסדרה, אחרי שהפסידה 26:25 בבית במשחק הראשון וניצחה 24:25 באשדוד במשחק השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully