וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מטוידי כבש בדקה ה-93 וסידר לפ.ס.ז' 2:3 דרמטי במץ

המארחת כבר חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 ואפילו נעצרה במשקוף בדקה ה-90, אך הקשר השלים צמד בדקה ה-93 והשווה את מאזנה של האלופה לזה של מונאקו המוליכה. קבאני הגיע ל-30 שערי ליגה

בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
בשניות האחרונות. בלס מטוידי/רויטרס

בזמן שמונאקו נערכת לגומלין רבע גמר ליגת האלופות מול דורטמונד, פריס סן ז'רמן השתוותה אליה שוב בפסגת הליגה הצרפתית כשניצחה הערב (שלישי) 2:3 בצורה דרמטית בחוץ את מץ. האלופה כבר הייתה קרובה לשמוט נקודות אחרי שאיבדה יתרון 0:2 וספגה שוויון בדקה ה-88, אך בסופו של דבר ניצלה את משחק ההשלמה בסן סימפוריאן כדי לרשום ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות. מונאקו עדיין לפניה בזכות הפרש שערים עדיף ולה גם משחק חסר. מץ נותרה חמש נקודות מעל הקו האדום.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא רק זלאטן יכול. אדינסון קבאני/רויטרס

שני בישולים של המגן השמאלי מקסוול תוך שלוש דקות סידרו לפריס סן ז'רמן יתרון מבטיח במחצית הראשונה. תחילה הברזילאי הגביה משמאל ואדינסון קבאני נגח לרשת בדקה ה-33 וחגג את שער הליגה ה-30 שלו העונה, שמשמעותו שיא קריירה חדש. בלס מטוידי קיבל כדור ממקסול בדקה ה-36 ובעט שטוח אל הרשת של השוער היפני אייג'י קוואשימה.

אלא שמץ לא הרימה ידיים. יאן ז'ופר צימק עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-78, ובחלוף 10 דקות היה זה שייק דיאבטה שהשווה. ז'ופר כמעט השלים מהפך עם בעיטה חופשית נוספת, אך המשקוף הציל את פ.ס.ז' ובדקה ה-93 הצליח מטוידי לנגוח לרשת ולהשתיק את הקהל הביתי אחרי הרמה של חאבייר פסטורה.

קבאני הפך לשחקן הראשון בחמש הליגות הבכירות של אירופה שמגיע ל-30 שערים. בנוסף, הוא היחיד פרט לזלאטן איברהימוביץ' (עונות 2012/13 ו-2015/16) שהגיע ל-30 שערים בליגה הצרפתית, מאז הציב את הרף ז'אן פייר פאפן במדי מארסיי ב-1989/90.

בשבת תארח פריס סן ז'רמן את מונפלייה, וברביעי הבא מצפה לה מפגש נוסף עם מונאקו, הפעם בחצי גמר הגביע הצרפתי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
ידעו לצאת מהתסבוכת. שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully