וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אמאדי אנג'אי נכשל בבדיקת סמים, צפוי להיות מושעה באופן מיידי

18.4.2017 / 17:18

הרשות למניעת סימום הודיעה כי חומר אסור התגלה בדמו של סנטר הרצליה. אקוניס: "אם זה נכון, הוא ישוחרר מיידית". היועמ"ש: גייטס צריך להיות מושעה עד המשפט בעניינו. באיגוד צפויים לפעול בנושא ולהשעותו

אמאדי אנג'אי שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
בהרצליה יחכו ליועץ המשפטי. אנג'אי/מגד גוזני

הרשות למניעת סימום בספורט הודיעה היום (שלישי) לבני הרצליה ולאיגוד הכדורסל כי הסנטר אמאדי אנג'אי נכשל בבדיקת סמים שנערכה לו. על פי ההודעה, על האיגוד להשעות את השחקן באופן מיידי. "הספורטאי אמאדי אנג'אי ביצע עבירה בכך שבגופו נמצא חומר אסור", כך נכתב בהודעה הרשמית של הסוכנות לבני הרצליה. "מדובר במעשים אסורים על פי התקנון הלאומי. בנסיבות אלו, יש להשעות זמנית את הספורטאי בכפוף לשימוע ביניים שייערך ככל שיבקש זאת".

בהרצליה יחכו כעת להודעה מטעם היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, ובמקביל יינתן לשחקן אפשרות להגיע לשימוע ב-WADA לפני העמדתו לדין. אם יבחר שלא לעשות כך, הוא יעמוד לדין ללא שימוע.

יו"ר בני הרצליה אלדד אקוניס אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "לא קיבלנו שום מסמך. אם הדברים יתבררו כנכונים - השחקן ישוחרר במיידי"

יש לציין שבין איגוד הכדורסל לרשות למניעת סימום בספורט קיימת מחלוקת גדולה בימים אלה בנוגע ליינסי גייטס שנתפס לפני מספר שבועות בשימוש בחומרים אסורים. לוואלה! ספורט נודע כי היועץ המשפטי של הרשות למניעת סימום בספורט, כרמל נפתלי, הוציא מכתב לפיו יינסי גייטס צריך להיות מושעה עד המשפט בעניינו. באיגוד צפויים לפעול בנושא ולהשעות אותו החל ממחר.

להרצליה יש חמישה זרים ללא קשר לאנג'אי, כשאדום ג'קו, שלא התלבש מאז הגעתו של הסנגלי, צפוי לחזור לעניינים כעת, אלא אם במועדון יפעלו במהרה ויצרפו זר על חשבונו. אנג'אי (30, 2.13) שב לבני הרצליה לפני מספר חודשים אחרי שפתח את העונה הנוכחית במדי מלאגה הספרדית. הוא הגיע לקבוצה אחרי קריירה שכללה מספר קבוצות ב-NBA בהן היה חלק שולי. ב-11 משחקים העונה רשם 5.2 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק. רק ביום רביעי שעבר רשם משחק טוב נגד הפועל תל אביב עם 6 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-11 דקות כשהוא אחראי על הבריחה שעשתה הרצליה במחצית הראשונה. בעונה שעברה רשם אנג'איי 6.9 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully