וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סערת הרצח בארגנטינה - צפו בתיעוד המזעזע

עמנואל באלבו בן ה-22 הושלך מהיציע ומת, כל העדכונים האחרונים והעדויות הקשות - בפנים. וגם: שחקן רמה"ש קלע 60 נקודות באחוזים מדהימים, הקוונית שמשגעת את הרשת, אסיין וקרלטון קול מסתבכים, שער הזוי מהולנד, המסיבה הפרועה של מקגרגור והווידאו הקורע של קולו טורה

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בווידאו: יוסי מדר בפרויקט היום שאחרי הכדורגל

הליגה הלאומית מציגה: קלע 60 נקודות ב-25 מ-28 מהשדה

א.ס רמת השרון הביסה 93:130 את עירוני רמת גן בזיסמן במסגרת הבית התחתון בליגה הלאומית בכדורסל, אלא שהעובדה שהמנצחת הביסה בכמעט 40 נקודות היא ממש לא סיפור המשחק. לורנזו גורדון, שחקנה של רמת השרון, שיחק כ-30 דקות (ארד הררי מרמת גן שיחק כ-40 דקות), במהלכן העמיד שורה סטטיסטית מרשימה: גורדון קלע 60 נקודות באחוזים אדירים (25 מ-28 ל-2) אליהן הוסיף 11 ריבאונדים (שבעה בהתקפה) וכן סחט עשר עבירות.

הקוונית שמטריפה את הרשת

תמונותיה של דניס בואנו, קוונית ברזיאלית ששופטת במשחקים בסאו פאולו, הפכו ויראליות. למרות זאת, היא לא מרוצה מתשומת הלב: "חלק מהאנשים קוראים לי קוונית סקסית, תיאור שאני לא אוהבת. אני לא חושבת שאני סקסית, הייתי מעדיפה להיחשב כמקצוענית". תשפטו בעצמכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סערת הרצח בארגנטינה: עוד מעצרים, צפו בעדויות הקשות

ארגנטינה עדיין סוערת מפרשת האלימות מסוף השבוע האחרון, אחרי שהאוהד עמנואל באלבו בן ה-22 הושלך על ידי אוהדים מהיציע במהלך הדרבי של קורדובה, נפגע קשות בראשו, ומת.

חמישה אנשים כבר נעצרו במסגרת הפרשה, וביניהם אוסקר גומס, מי שלכאורה גרם למהומה. אביו של באלבו סיפר לתקשורת הארגנטינאית: "הוא נתקל ביציע באוסקר גומס, הבנאדם שרצח את אחיו במרוץ רחובות בעבר. כדי לברוח, הרוצח התחיל לצעוק שעמנואל הוא 'מסתנן' של טאז'רס, היריבה העירונית. זה גרם לשאר האוהדים להתחיל להכות בו ללא רחמים".

גומס הסגיר את עצמו למשטרה, והוא עשוי להיות מואשם בהריגה ולרצות עונש מאסר של בן 8 ל-25 שנה. הוא החשוד המרכזי בפרשה. הוא עדיין מחכה לגזר הדין במשפט על רצח אחיו הצעיר של באלבו, אגוסטין, אחרי שלכאורה דקר אותו לפני ארבע שנים.

אתמול אוהדים של שתי הקבוצות ערכו תהלוכה גדולה ברחובות, וקראו "אנחנו אוהדים, לא אויבים". הסרטונים מהאירוע המזעזע מתעדים כיצד נמלט מאלימות האוהדים ביציע, איך הושלך למותו והרגעים שאחרי הנחיתה על הראש במדרגות האצטדיון.

צפו בתיעוד של המקרה

כך זה נראה אחרי הנפילה

מצעד ברחובות לזכרו של הנרצח

מייקל אסיין וקרלטון קול בדרך למאסר באינדונזיה?

רבים הרימו גבה כשהקשר הגנאי, מייקל אסיין בן ה-34, חתם בפרסיב באנדונג האינדונזית, בשורותיה כבר הספיק לערוך הופעת בכורה ואף לזכות בחבר חדש, אשר גם כן שיחק בעבר צ'לסי בדמות קרלטון קול. אם זה לא מספיק, הוא הספיק גם להתקוטט עם שחקן יריב וכל זה בתקופה קצרה בליגה של האי היפהפה. אלא שכעת מסתבר, שאסיין וקול עשויים למצוא את עצמם בעוד מספר שבועות מאחורי סורג ובריח, במדינה המוסלמית הגדולה בעולם. הסיבה קשורה לאשרת השהייה שלהם, לאחר שקבוצתם לא דייקה במילוי הפרטים כשהחתימה אותם על החוזה. "נכון להיום, פרסיב לא הגישה את המסמכים הדרושים כדי שהשניים יזכו באשרת שהייה. האשרה הנוכחית שלהם עומדת להסתיים ואם הם לא יחדשו אותה, העונש המקסימלי עומד על חמש שנות מאסר".

השחקן הערמומי אי פעם או השוער הטיפש בעולם? השער ההזוי מהולנד

מאות, אם לא אלפי משחקי כדורגל נערכים בכל שבוע ברחבי העולם, מה שמוביל לכך שנכבשים לא מעט שערים יפים, אך גם לא מעט מוזרים. אחד כזה נכבש בליגה השנייה בהולנד, במשחק בין אלמרה סיטי לוולאביק. חלוץ וולאביק ניסה לעבור את שוער היריבה וצלל ברחבה. השוער החזיק את הכדור ברגליו ובו זמנית בדק את מצבו של החלוץ שצלל. מבלי שהוא שם לב, שחקן אחר של היריבה, החליט לנצל זאת, גנב לו את הכדור וכבש לשער חשוף לגמרי.

נובאק דג'וקוביץ' עובר בידוק בטחוני לפני טורניר מונטה קרלו

קרלוס קוויאר בליל הסדר

המסיבה הפרועה של קונור מקגרגור

כוכב ה-UFC השחית לגמרי את חדר המלון בו התאכסן בליברפול במשך חמישה ימים. כשעזב אותו נאלץ לשכור מנקים מקצועיים על מנת לשקם את ההריסות. בתקשורת הבריטית טוענים שחדר נמצאו בין היתר שלל מיכלים ריקים של גז צחוק. "היו פחיות על כל הרצפה, זכוכית שבורה, אוכל ישן. הם הרסו את הספות והשאירו חורי סיגריה ואת דגל אירלנד".

קונור מקגרגור. AP
יודע לחגוג. מקגרגור/AP

המסר של לאבוי אלן

אינדיאנה אמנם בפיגור 2:0 מול קליבלנד, אך שחקן הפנים שלה כתב על הפרקט של ה-Q ארינה: "גו פייסרס". נו, גם זה סוג של ניצחון.

הפאדיחה של קולו טורה

שחקן סלטיק נשאל מה שיר האוהדים האהוב עליו, ולא ממש הבין את השאלה. התשובה שלו: "אל תצחקו, טוב? אני אוהב את וויטני יוסטון".

מכות רצח בארה"ב

טריי סמית', שאמור לשחק בקבוצת הפוטבול של מכללת טנסי בעונה הבאה, צולם מפוצץ לטוני גריי, שאמור לשחק באולה מיס בעונה הבאה, את הצורה. לא רוצים לחשוב איך ייראה המפגש הראשון שלהם על הדשא

נראה אתכם מנחיתים כדורעף מול הרובוט הזה

הצלה מדהימה בהוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully