וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריו של קליבלנד הוביל אותה ל-0:2, ניצחון גם לסן אנטוניו

לברון, אירווינג ולאב קלעו יחד 89 נקודות והובילו את הקאבלירס ל-111:117 על אינדיאנה. ממפיס חזרה מפיגור 26 למינוס חמש אך לא הצליחה להשלים קאמבק והפסידה 96:82 לספרס, לאונרד קלע 37

שחקן קליבלנד קיירי אירווינג, שחקן אינדיאנה ג'ף טיג. AP
היה גדול על טיג ואינדיאנה. קיירי אירווינג/AP

שני משחקים נערכים הלילה במסגרת פלייאוף ה-NBA. האלופה קליבלנד עלתה ל-0:2 בסדרה מול אינדיאנה אחרי 111:117 ביתי, סן אנטוניו התגברה על ניסיון קאמבק וניצחה 82:96, וגם היא מובילה 0:2 בסדרה.

קליבלנד - אינדיאנה 111:117 (0:2 לקאבלירס בסדרה)

לראשונה במשחק פלייאוף הצליחו כל חברי הביג 3 של הקאבס לקלוע 25 נקודות ומעלה, וכך אינדיאנה לא יכולה לנצח בקליבלנד. כמו במשחק הראשון בסדרה, גם הפעם הקאבס הובילו לאורך כל המשחק אך לא הצליחו להימנע מדקות של דפיקות לב בסיום. הם נטלו את ההובלה לקראת סוף הרבע הראשון ולרבע המכריע נכנסו ביתרון 18 אחרי שלשה של קיירי אירווינג על הפרצוף של לאנס סטיבנסון. בניגוד למשחק הקודם, הפעם הם שמרו על היתרון עד הסיום, למרות שהפייסרס קיזזו פיגור 15, שש דקות לסיום, למינוס ארבע הפרש בלבד בתוך הדקה האחרונה. צעד וחצי של אירווינג וחסימה גדולה של לברון ג'יימס על מיילס טרנר סגרו עניין עבור קליבלנד, שתצא לאינדיאנה במטרה לבזבז כמה שפחות אנרגיות לקראת המשך הפלייאוף והמסע לשמירה על התואר. לברון רשם משחק 19 ברציפות בו הוא מנצח בסיבוב הראשון של הפלייאוף, והקאבס מחזיקים במאזן 0:12 בסדרות בהן הובילו 0:2, כך שהם לא אמורים להתקשות להשלים את ההעפלה לחצי גמר המזרח.

אירווינג הוביל עם 37 נקודות שהעלו אותו למקום השני בקלעי הקאבס בפלייאוף וכמה היילייטס מרהיבים, ג'יימס קלע 25 והוסיף גם 10 ריבאונדים (עלה למקום השמיני בריבאונדים בפלייאוף בליגה) ו-7 אסיסטים וקווין לב היה נהדר עם 27 נקודות (12 מ-12 מהקו, 3 מ-4 לשלוש) ו-11 ריבאונדים. מן העבר השני, פול ג'ורג' שוב היה טוב מאוד ותרם 32 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-7 אסיסטים, וקיבל גם 23 נקודות מג'ף טיג, אך זה לא הספיק לפייסרס.

שחקן קליבלנד קווין לאב. AP
משחק נהדר. קווין לאב/AP
שחקן סן אנטוניו קוואי לנארד, שחקן ממפיס מארק גאסול. AP
לנארד מול גאסול/AP

סן אנטוניו - ממפיס 82:96 (0:2 לספרס בסדרה)

במשחק הקודם לספרס לקח זמן להתחמם, והם השתלטו על היתרון רק באמצע הרבע השני בדרך לניצחון ב-29 הפרש. הפעם הם עלו חדים כבר מהפתיחה וסגרו את הרבע הראשון עם ריצת 2:9 שהעניקה להם יתרון 13 כבר אחרי 12 דקות. הפער רק הלך וגדל ברבע השני והגיע כבר ל-26 הפרש לפני שהגריזליס קלעו שבע נקודות רצופות ומזערו נזקים לפני ההפסקה. גם ברבע השלישי האורחת המשיכה לקזז לאיטה את ההפרש ולרבע האחרון הגיעה במינוס עשר בלבד, בתקווה להשלים מהפך גדול. ברבע האחרון הספרס ראו את הפער שלהם יורד עד חמש הפרש, הנמוך ביותר מאז הרבע הראשון, אך התעשתו בזמן וחזרו במהרה להוביל בפער דו ספרתי, אותו ממפיס כבר לא הייתה יכולה למחוק.

קוואי לאונרד הפציץ שיא קריירה בפלייאוף של 37 נקודות באחוזים טובים (כולל 19 מ-19 מהקו) וקטף גם 11 ריבאונדים. טוני פארקר קלע 15 כולל שלוש שלשות (קלע 5 מ-7 בסדרה עד כה, אחרי 5 מ-19 ב-16 המשחקים שלפני כן). מייק קונלי הוביל את ממפיס עם 24 נקודות ומסר 8 אסיסטים, זאק רנדלוף תרם 18 ו-10 ריבאונדים מהספסל.

שחקן ממפיס מייק קונלי. AP
ממפיס נתנה פייט במחצית השנייה. מייק קונלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully