וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:2 את מידלסברו

אלכסיס סאנצ'ס בכדור חופשי (42) ומסוט אוזיל (71) סידרו לתותחנים ניצחון שבוע אחרי ההשפלה מול קריסטל פאלאס וצימוק הפער מהמקום הרביעי לשבע נקודות ומשחק חסר. בורו בדרך לצ'מפיונשיפ

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
אוזיל חוגג/רויטרס

שבוע אחרי ההשפלה הקשה והתבוסה 3:0 מול קריסטל פאלאס במחזור שעבר, חזרה ארסנל לליגה הערב ושוב שיחקה בשני בערב. הפעם זה הלך לקבוצה של ארסן ונגר טוב יותר והיא ניצחה 1:2 את מידלסברו בחוץ, במשחק שנעל את המחזור ה-32 בפרמיירליג ושישה ימים לפני חצי גמר הגביע מול מנצ'סטר סיטי. אלכסיס סאנצ'ס (42) ומסוט אוזיל (71) כבשו את השערים לארסנל, אלברו נגרדו איזן זמנית לבורו, שנראית בדרך לליגת המשנה. התותחנים צימקו את הפער מהמקום הרביעי לשבע נקודות ויש להם משחק חסר.

ארסנל עלתה ליתרון בדקה ה-42 אחרי כדור חופשי של אלכסיס סאנצ'ס שניצל מיקום לא מוצלח של השוער בראד גוזאן וקבע 0:1. המארחת איזנה בדקה ה-50. סטיוארט דאונינג הוותיק הגביה מימין, לורן קוסיילני סגר לא מספיק טוב ואלברו נגרדו דחק מארבעה מטר פנימה עם רגל גבוהה. השני של התותחנים הגיע בדקה ה-71 כשהגבהה של אלכסיס סאנצ'ס מצאה את ארון ראמזי לא מכוסה, הוולשי הוריד עם החזה למסוט אוזיל, שבעט עם ימין פנימה. הקטור ביירין, שסבל מאוהדי ארסנל בשבוע שעבר, עלה כמחליף הפעם בדקה ה-88 וזכה לעידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully