וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: צ'לסי וג'ון טרי הודיעו על פרידה בתום העונה

הבלם האגדי של הבלוז יעזוב את הקבוצה בתום העונה אחרי 22 שנה במועדון ו-19 מהן בבוגרים. רשם 713 הופעות (578 פעמים כקפטן) וכבש 66 שערים. "לא יכול לתאר את אהבתי למועדון במילים", אמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפרד. טרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'לסי הודיעה הערב (שני) על פרידה מג'ון טרי. הבלם בן ה-36 יעזוב את הבלוז בקיץ אחרי 22 שנה במועדון ו-19 שנה לאחר שערך את הבכורה שלו בקבוצה. מאז הוא רשם 713 הופעות (578 פעמים כקפטן) וכבש 66 שערים. בסך הכול הוא במקום השלישי במספר ההופעות בכל הזמנים בצ'לסי. טרי זכה עם הבלוז בליגת האלופות, ארבע אליפויות, הליגה האירופית, חמישה גביעים ושלוש פעמים בגביע הליגה. בסך הכול הוא זכה ב-14 תארים עם צ'לסי והוא השחקן המעוטר ביותר שלה בכל הזמנים.

טרי אמר: "אחרי 22 שנה כאן יש לי כל כך הרבה להגיד וכל כך הרבה אנשים שאני צריך להודות להם במועדון הנהדר הזה. החל מהמאמנים, דרך חברים לקבוצה וכמובן לאוהדים, שתמכו בי לאורך השנים. אין לי איך להודות לכם מספיק. יהיו לי עוד הזדמנויות לדבר בשבועות הקרובים. אחליט על העתיד שלי בעתיד הקרוב, אבל נכון לעכשיו אני מחויב לעזור לקבוצה להשיג הצלחה עד סוף העונה. למועדון ולי תמיד היו יחסים פנטסטיים, שימשיכו גם אחרי שאעזוב. היו לנו שיחות חיוביות מאוד עם כולם ולקחתי הכול בחשבון וכך החלטתי שזה הזמן הנכון להיפרד. תמיד רציתי לעזוב בזמן הנכון ובצורה הנכונה וסוף העונה הנוכחית זה הזמן הנכון.

"אני מרגיש שיש לי עוד הרבה להציע על המגרש, אבל מבין שההזדמנויות שלי בצ'לסי יהיו מוגבלות מאוד. אני נחוש להמשיך לשחק ולכן אחפש לי אתגר חדש. תמיד אשאר כחול ואני נואש לעזוב עם עוד תארים. לסיכום, מילים לא יכולות לתאר את האהבה שיש לי עבור המועדון הזה ולאוהדים המדהימים של צ'לסי. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מהם מעומק ליבי על התמיכה. אתם הכי חשובים לי בעולם וכל גביע בו זכינו במהלך הזמן שלי, זכינו בו ביחד. לעולם לא אשכח את המסע המדהים שהיה לנו. תודה רבה לכם על הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully