וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה הרשימה עם 58:71 באתונה, צסק"א גירדה 90:98 על באסקוניה

פלייאוף היורוליג יצא לדרך: בוגדנוביץ' עם 23 נקודות נתן לאוברדוביץ' ניצחון ראשון במגרשה של האקסית המיתולוגית, עם מחצית שנייה נהדרת. תאודוסיץ' (22 נקודות) הציל את הרוסים בסיום

מילוש תאודוסיץ', צסק"א מוסקבה, מול טורניקה שנגליה, באסקוניה. GettyImages
מזל שיש אותך. תאודוסיץ'/GettyImages

שלב הפלייאוף של היורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם צמד משחקים. צסק"א מוסקבה גירדה ניצחון 90:98 על פנרבחצ'ה, ולאחר מכן פנר הרשימה עם ניצחון 58:71 על פנאתינייקוס בחוץ. שני משחקי 1 נוספים ייערכו ביום רביעי.

טורניקה שנגליה, באסקוניה. GettyImages
באסקוניה לא ויתרה את עד הרגע האחרון. שנגליה מטביע/GettyImages

צסק"א מוסקבה - באסקוניה 90:98

משחק נהדר במוסקבה. צסק"א - קבוצת הבית הטובה ביורוליג ומי שלא הפסידה משחק בית בפלייאוף מאז 2008 - כמעט נכנעה לבאסקים במוסקבה לראשונה מאז פיינל פור 2005, אבל מילוש תאודוסיץ', מי אם לא הוא, היה שם במאני-טיים כדי לגרד עבורה ניצחון חשוב מאוד. ערב פתיחת הסדרה מעטים נתנו צ'אנס לבאסקוניה, אבל אם לשפוט על פי המשחק הערב, היא בהחלט מסוגלת להוציא את המיץ מצסק"א. התעלות מופלאה של שיין לארקין ברבע האחרון, בו קלע 15 נקודות אחרי ערב די שחור מבחינתו, לא הספיקה לחבורה של סיטו אלונסו. מנגד, תאודוסיץ' סיים עם 22 ו-5 אסיסטים, בעוד נאנדו דה קולו צולח ערב פושר ומסיים גם אותו עם מנת נקודות נכבדת (17).

רודריג בובואה פתח חזק את המשחק עם שבע נקודות רצופות, אבל נאנדו דה קולו איפס את הידית, וגם כניסתם של מילוש תאודוסיץ' וקורי היגינס מהספסל הכניסה אנרגיות למשחק של הרוסים, שברחו עד מהרה ליתרון דו ספרתי, 10:21, שתי דקות לתום הרבע הראשון. עד סוף הרבע הרכז המחליף רפא לוז נכנס אצל באסקוניה ודאג לצמק ל-19:26 בתום הרבע. טוקו שנגליה ואדם האנגה המשיכו את המומנטום הבאסקי גם בפתיחת הרבע השני, ובעזרת הגנה משופרת ההפרש צומק לנקודה בלבד לזכות צסק"א, ארבע דקות למחצית. באסקוניה נשארה צמודה, אבל שתי שלשות רצופות של מילוש תאודוסיץ' חתמו את הרבע השני ביתרון קל לצסק"א, 40:44.

יוהאנס פויטמן פתח חזק את המחצית השנייה והשאיר את האורחים קרובים, אבל לחיצה קלה על הדוושה של תאודוסיץ' ודה קולו גרמה לבריחה ליתרון דו ספרתי, 62:72 בתום הרבע השלישי. אבל באסקוניה העיקשת פשוט לא הייתה מוכנה לוותר על המשחק הזה. הדקות הבאות היו מופע יחיד של שיין לארקין, שעד הרבע האחרון סבל מיום חלש במיוחד. הרכז המצוין התחמם וצלף ארבע שלשות, שנתנו לבאסקוניה יתרון 86:87, שלוש דקות לסיום. טוקו שנגליה עשה עוד כמה מהלכים גדולים עבור באסקוניה, אבל תאודוסיץ', שוב הוא, התעורר בדיוק בזמן ועם שלשה גדולה, פלוס חדירה נאה של דה קולו, הורידו את הלחץ ונתנו לרוסים יתרון 90:94, דקה לסיום. לארקין איבד בצד אחד, שנגליה החטיא ליי אפ מתסכל בהתקפה הבאה של הבאסקים, ובסיום 90:98 קשה לצסק"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בוגדן בוגדנוביץ', פנרבחצ'ה. GettyImages
איזו הצגה. בוגדנוביץ'/GettyImages

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 71:58

אף פעם אל תהמרו נגד ז'ליקו אוברדוביץ', בטח לא כשמדובר בסדרת פלייאוף. גם הפעם, מול האקסית המיתולוגית לה הפסיד בכל ארבע הפעמים שביקר באואקה מאז עזיבתו, אחרי שפאו לא הפסידה משחק ביתי ליריבה לא יוונית כמעט שנה שלמה, הקסם של השועל הסרבי פעל. זה גם היה המשחק בו בוגדן בוגדנוביץ' סוף סוף חזר לעצמו: הגארד המצוין רשם את אחד המשחקים הטובים בקריירת היורוליג שלו, כשסיים עם 23 נקודות, 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חסימות ו-35 נקודות מדד. בערב כזה, כשבוגדנוביץ' מתעלה בצורה כזו וגם ההגנה של פנר נראית כמו הגנה של אלופה אמיתית, לפאו לא באמת היה הרבה מה למכור למעט אנרגיות ומקבץ שלשות שלא החזיק לאורך זמן. ניקולה קאליניץ' היה האקס פקטור של אוברדוביץ' עם 16, ובצד השני 16 של קיי סיי ריברס ו-14 של מייק ג'יימס לא הושיעו את פאו, שהובסה 16:43 במחצית השנייה.

הרבע הראשון נפתח בסערה מבחינת פנר. קוסטאס סלוקאס ניהל את המשחק ביד רמה, בוגדנוביץ' וקאליניץ' צלפו והאורחים עלו ל-6:16 מהיר, עד שניק קלאתיס החזיר את פאו לעניינים, וצימק עם תשע נקודות ברבע הראשון למינוס נקודה בלבד, 15:16 לפנר. הרבע השני היה כל כולו פנאתינייקוס: קיי סי ריברס ומייק ג'יימס צלפו מכל מקום, ההגנה חנקה את פנר, והיתרון הלך וגדל, עד שהגיע ל-14 עם הירידה להפסקה, 28:42.

ברבע השלישי הדברים הלכו הרבה יותר קשה לפאו, למרות הדחיפה האדירה מהקהל באואקה. ההגנה של פנר התהדקה, בוגדנוביץ' וגם וסלי יצאו מההלם, ולאט לאט ההפרש קוזז, עד שלוש הפרש בלבד, 46:49, שלוש דקות לסיום הרבע, עם ריצת 2:18. המהפך הושלם עם שלשה של קאליניץ' שנעלה את הרבע עם יתרון קל לפנר, 50:53. גם הרבע השלישי המשיך באותה מגמה. אפיי יודו סיפק הגנה נהדרת על בורוסיס ובוגדן בוגדנוביץ' לקח אחריות בהתקפה, וארבע דקות לסיום היתרון תפח ל-9, 53:62 לפנר. מכאן זה כבר היה גארבג' טיים ממושך, כשההגנה המשובחת של פנר ממשיכה לתסכל את הביתיים. 58:71 לטורקים בסיום.

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
ללא סנטימנטים. אוברדוביץ' מתקבל באהבה באואקה/GettyImages
ניק קלאתיס, יאניס בורוסיס, פנאתינייקוס. GettyImages
רבע שני מצוין לא הספיק. קלאתיס ובורוסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully