וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל-באיירן: לבנדובסקי ישחק, גם בואטנג עשוי לפתוח, פסימיות לגבי הומלס

קרלו אנצ'לוטי סיפק עדכון למצב הרפואי של שלושה משחקניו שהיו בספק לגומלין רבע גמר האלופות בברנבאו. לאהם: "יש לנו קבוצה שיכולה לנצח את ריאל". זידאן: "באים לנצח" (ג', 21:45, ספ' 5)

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רונאלדו באימון/רויטרס

אחת מענקיות הכדורגל האירופי תיאלץ להיפרד מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5)) מליגת האלופות, כאשר ריאל מדריד תארח את באיירן מינכן, עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון של רבע הגמר בגרמניה. באיירן הוליכה משער של ארתורו וידאל, אך לאחר שהצ'יליאני החמיץ פנדל ספגה מרגלו של כריסטיאנו רונאלדו. לאחר הרחקתו של חאבי מרטינס הבלאנקוס השתלטו על המשחק, עלו ליתרון מהשני של רונאלדו והיו יכולים גם לכבוש שערים נוספים עד לסיום. באיירן הודחה בשלוש העונות האחרונות על ידי קבוצות ספרדיות ותנסה להימנע מהתארכות הרצף.

החדשות הטובות מבחינת הגרמנים, שהצליחו פעמיים בעבר (מתוך שש) להעפיל אחרי הפסד ביתי במשחק הראשון, הגיעו מכיוונו של רוברט לבנדובסקי, שחזר להתאמן וצפוי לפתוח בהרכב. חסרונו הורגש לא רק מול ריאל, אלא גם בתיקו המאופס מול לברקוזן בסוף השבוע בליגה. מאטס הומלס גם הוא צפוי לפתוח אחרי שהתאושש מפציעה, בעוד מרטינס המושעה ייעדר.

מן העבר השני, זינדין זידאן העניק מנוחה לכל שחקני המפתח שלו וקיבל צמד מאיסקו בניצחון הדרמטי על חיחון בשבת. הספרדי עשוי להמשיך לקבל את הקרדיט גם מול באיירן, שכן גארת' בייל סובל מפציעה קלה ולא ישחק. פפה ורפאל וראן הפצועים ייעדרו.

צ'אבי אלונסו, שיפגוש פעם נוספת את האקסית, מתרגש:

זינדין זידאן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "כולם יודעים מה החשיבות של המשחק מחר והאוהדים שלנו יהיו יותר חשובים מתמיד. אנחנו תמיד צריכים אותם והם תמיד כאן, אבל בסוג כזה של משחק אנחנו מבקשים שיהיו איתנו בכל צורה אפשרית ויתנו לנו יתרון בברנבאו, זה חשוב מאוד במשחקים כאלה. אנחנו חייבים לספק משחק נהדר ולהיות חזקים מאוד. נעלה כדי לנצח, אבל לא נהמר. שיחקנו כבר משחק אחד מול באיירן ואנחנו יודעים את הבעיות שהיא תיצור לנו, השחקנים שלה יקשו עלינו עד שריקת הסיום".

הצרפתי התייחס לחזרה הצפויה של רוברט לבנדובסקי ואמר: "לבנדובסקי הוא מספר תשע אמיתי והוא בונוס בשביל באיירן. יש לה קבוצה נהדרת בכל העמדות. יש לה הרבה צורות ודרכים ליצור לנו בעיות אבל גם יש לה ליקויים. ננסה לשחק את המשחק שלנו ונתכונן היטב למשחק. התוצאה מהמשחק הראשון לא מבטיחה לנו כלום".

קשר הבלאנקוס קאסמירו אמר במסיבת העיתונאים: "אסור לנו לשנות את המנטאליות שלנו לגבי המשחק או את הכדורגל שלנו, אני מבקש מהאוהדים לעזור לנו ולתמוך בנו כי יהיה לנו משחק קשה. יש לבאיירן הרבה מה להציע וזה משחק מסוכן מאוד". על החזרה של לבנדובסקי אמר הברזילאי: "הוא שחקן נהדר, אני תמיד אומר שלבאיירן יש שחקנים ברמה גבוהה מאוד, אבל אנחנו לא צריכים לדאוג משחקן אחד, באיירן היא קבוצה מעולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
זידאן במסיבת העיתונאים/רויטרס

ג'רום בואטנג ומאטס הומלס ערכו היום אימון עם הקבוצה. בואטנג השלים את כולו, אבל לגבי הומלס יש ספק רב אם יהיה כשיר והוא אפילו קיבל טיפול רפואי במהלך האימון.

קרלו אנצ'לוטי התייחס במסיבת העיתונאים למצב הרפואי של לבנדובסקי, בואטנג והומלס ואמר: "לבנדובסקי בסדר גמור, הוא ישחק. לגבי הומלס ובואטנג, האימון יכריע, אבל אני חושב שלשניהם יש סיכוי לשחק. הם התאמנו אתמול בצורה אישית, אבל צריכים מבחן עם הכדור. יש סיכוי ששניהם ישחקו".

קפטן באיירן מינכן פיליפ לאהם, שעבורו זה עלול להיות המשחק האחרון בליגת האלופות בקריירה, אמר: "בואטנג והומלס סימנו שהם יכולים לשחק. חשוב לנו מאוד שלפחות אחד מהם ישחק, אבל בלי קשר למי שישחק, יש לנו קבוצה שיכולה לנצח את ריאל מדריד. יש לנו משימה קשה מאוד, אבל בשנים האחרונות הראינו שאנחנו יכולים לנצח בחוץ, זו המטרה שלנו. כמובן שלבנדובסקי חשוב לנו מאוד".

צ'אבי אלונסו, שגם עבורו זו עשויה להיות הופעה אחרונה באלופות, הוסיף: "יש לנו משחק גדול נגד קבוצה נהדרת. אנחנו רוצים להילחם. זה קשה, אבל אנחנו רוצים לנסות לעשות את זה. אנחנו מוכנים להראות את הבאיירן הטובה ביותר מחר. זו הרגשה מיוחד ומשחק מיוחד מאוד בשבילי, שיחקתי כאן חמש עונות ונהניתי כאן מאוד".

מאטס הומלס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הומלס מקבל טיפול במהלך האימון/GettyImages
קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully