וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן בורקי: "הלילות הכי גרועים, אני לא מצליח לישון, אני מצולק"

שוער דורטמונד התייחס לפיצוץ באוטובוס: "במשחק מול מונאקו לא יכולתי להתרכז. טוב שיש לנו לו"ז צפוף ואני לא יושב כל היום וחושב על מה שקרה. זה לפחות הפך אותנו לקבוצה קרובה מתמיד"

רומן בורקי שוער בורוסיה דורטמונד עם חולצה של מארק בארטרה. רויטרס
בורקי עם החולצה של בארטרה בשבת/רויטרס

בעוד בורוסיה דורטמונד נערכת למשחק החוץ ביום רביעי הקרוב במונאקו, שם תנסה להתאושש מההפסד הביתי 3:2 ולהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות, שחקניה מנסים להתאושש ממשהו הרבה יותר רציני.

פחות משבוע חלף מאז סדרת פיצוצים, כך על פי החשד, הרעידה את אוטובוס הקבוצה שעשה את דרכו למפגש הראשון מול מונאקו. המשחק נדחה בפחות מ-24 שעות ונראה ששחקני השוורצגלבן עדיין מתקשים לשים את הטראומה מאחוריהם.

"הכי גרועים הם הלילות. אני לא מצליח לישון. אני מצולק", הודה בגילוי לב שוער הקבוצה, רומן בורקי, בראיון ב"בילד", "אני שמח שההורים שלי פה איתי. אני יכול לדבר איתם על כל הדברים הרעים האלה".

שחקני בורוסיה דורטמונד עם החולצה של מארק בארטרה. GettyImages
יכולים להתאושש? שחקני דורטמונד/GettyImages

בורקי הוסיף כי במשחק מול מונאקו, שהתקיים לבסוף ביום רביעי בערב, הוא לא היה מסוגל להתרכז: "הרגשתי כאילו משהו מסתיר לי, מפריע לי בעיניים. מעין ערפל. כל המשחק ראיתי אותו. אחרי המשחק, האמוציות התפרצו. כל השחקנים בכו".

בדורטמונד היו מי שטענו שהיה צורך לדחות את המשחק מול מונאקו, אולם מאז הקבוצה כבר חזרה לבונדסליגה ואפילו ניצחה: "זה דווקא טוב שיש לנו לו"ז כזה צפוף", אמר בורקי, "ככה אני לא מוצא את עצמי סתם יושב על הספה וחושב על מה שקרה כל היום. אני לא רוצה להיזכר בזה. אני לא עוקב אחרי החדשות ולא יודע מה אומרים שקרה שם, אבל פתאום הנסיעה באוטובוס לאצטדיון היא כבר לא רוטינה. אוטומטית, אני דרוך יותר לכל צליל וכל דבר שאני רואה. אי אפשר יותר לנוח באוטובוס".

בורקי גם מצא משהו חיובי בתוך הטראומה: "אנחנו קבוצה קרובה מתמיד עכשיו. ראיתם איך האוהדים היו איתנו אחרי המשחק מול פרנקפורט. זה עשה לי עור ברווז. ההתאחדות סיפקה לנו פסיכולוג. זה היה רעיון טוב. כל אחד יכול להחליט בעצמו אם הוא רוצה להיעזר בו. כל אחד מגיב אחרת למצב".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully