וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אוהד במוות קליני אחרי שהושלך מהיציע בארגנטינה

שוב בלגן בכדורגל הארגנטינאי: עמנואל באלבו נזרק מהיציע במהלך הדרבי ע"י אוהדי קורדובה, שחשדו שהוא "מסתנן" של היריבה טאז'רס. אביו טען: "הוא פגש ביציע את האיש שרצח את אחיו". וגם: הגול המלוכלך של קבוצת הילדים של ברצלונה מול ריאל מדריד

רויאלטי

בווידיאו: תקציר הניצחון של ברצלונה בשבת

מסריח: אוהדי ברונדבי זרקו עכברושים מתים לעבר שחקני קופנהגן

קופנהאגן כבר הבטיחה מעשית אליפות בדנמרק אבל הערב היא התארחה אצל ברונדבי היריבה המושבעת ונתקלה בקבלת פנים מגעילה במיוחד. צפו ב"מחווה" של אוהדי ברונדבי לשחקני קופנהגן.

אוהד במצב של מוות קליני אחרי שהושלך מהיציע בארגנטינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באלבו מושלך על ידי האוהדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב האלימות מכה בכדורגל הארגנטינאי. עמנואל באלבו בן ה-22 נמצא במצב של מוות קליני ובקומה "בלתי הפיכה" כהגדרת רופאיו, זאת לאחר שהושלך על ידי אוהדים אחרים מהיציע במהלך הדרבי של קורדובה ונפגע קשות בראשו. שניים מאוהדי בלגראנו, אב ובנו, נעצרו בחשד לזריקתו של באלבו, כאשר אביו של באלבו סיפר לתקשורת הארגנטינאית: "הוא נתקל ביציע באוסקר גומס, הבנאדם שרצח את אחיו במרוץ רחובות בעבר. כדי לברוח, הרוצח התחיל לצעוק שעמנואל הוא 'מסתנן' של טאז'רס, היריבה העירונית. זה גרם לשאר האוהדים להתחיל להכות בו ללא רחמים".

"לבן שלי יש סיכוי של אחוז אחד להציל את חייו", הוסיף אביו של באלבו, ראול, "אני רוצה להבהיר. הבן שלי לא אוהד טאז'רס, אין לו שום קעקוע של טאז'רס והוא גם לא גנב מאף אחד ביציע. זה הכל שמועות זדוניות. הבן שלי אוהד אמיתי של בלגראנו. לפני ארבע שנים הרגו את הבן שלי ועכשיו עמנואל נתקל באחד הרוצחים. אוסקר גומס היה במרוץ מכוניות עם שני אנשים נוספים כשהם פגעו בבן שלי ובחבר שלו. עמנואל זיהה את הרוצח ואז התחיל הבלגן. אוסקר גומס, כמו אדם קטן, במקום להגן על עצמו, התחיל ליצור מהומה וצעק שהבן שלי אוהד של טאז'רס והסתנן ליציע. הוא דרש שיזרקו את עמנואל מהיציע וכל החברים שהיו עם אוסקר גומס שם התחילו להרביץ לעמנואל. ככה הלך הילד שלי".

הכי חצוף בעולם: הילדים של ריאל חוגגים גול, אחד הילדים של בארסה מוציא את הכדור וכובש מהצד השני

דף פייסבוק שנפתח קורא לקיים צעדה למען באלבו, שנראה בתמונה עם חולצה של בלגראנו

לא רק ג'סטין: שיין קלייברט, הבן השני של פטריק, כובש עבור ילדי פ.ס.ז' מול פ.ס.וו איינדהובן. יש כישרון במשפחה

ואם כבר "בנים של", קבלו את הבן של לוקאס לייבה. יכול ללמד את אבא משהו

צחוקים במשפחת וייד

ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס טסו לדורטמונד כדי לבקר את מארק בארטרה הפצוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully