וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בביל: מרקטה וודרושובה בת ה-17 זכתה בטורניר

הצ'כית, שמדורגת במקום ה-233 בעולם, זכתה בטורניר ה-WTA הראשון שלה אחרי שניצחה 4:6, 6:7 (6) את אנט קונטבייט בגמר. בורנה צ'וריץ' זכה בתואר הראשון שלו על החימר במראקש, מרוקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכרו את השם: וונדרושובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפתעה גדולה בטורניר ביל בשוויץ מסבב האינטרנשיונל. מרקטה וונדרושובה הצ'כית בת ה-17, המדורגת 233 בעולם, ניצחה 4:6, 6:7 (6) בגמר את אנט קונטבייט האסטונית (99) וזכתה בתואר הראשון שלה בסבב ה-WTA בפעם השנייה בה היא בכלל עולה להגרלה הראשית של טורניר כזה מהמוקדמות.

וונדרושובה, שהגיעה פעמיים לחצאי גמר בטורנירי גרנד סלאם לנוער לפני שנתיים ונפצעה ברולאן גארוס לנוער אשתקד, פתחה את 2017 טוב כשהגיעה לארבעה משחקי גמר בטורנירי ITF, אבל אף אחד לא ציפה שתעשה טורניר איכותי כל כך ברמת WTA, הקשה יותר. בדרך אל התואר, עברה וונדרושובה שחקניות כמו אניקה בק הגרמנייה, ובנות ארצה קריסטינה פלישקובה וברבורה סטריצובה, במה שהיה הניצחון הראשון שלה מול טניסאית מהטופ 20 העולמי. וונדרושובה תקבל 100 נקודות דירוג שיקרבו אותה מאוד אל המאייה הראשונה בעולם.

וונדרושובה היא הטניסאית הצעירה ביותר שזוכה בטורניר WTA מאז אנה קוניוך הקרואטית זכתה בנוטינגהאם ב-2015 והיא הצ'כית הצעירה ביותר שמגיעה לגמר WTA מאז ניקול ואידיסובה בשטרסבורג 2006. עם הדירוג 233, היא הטניסאית המדורגת נמוך ביותר שמגיעה לגמר WTA מאז שז'סטין הנין הגדולה הגיעה לגמר אליפות אוסטרליה 2010 ללא דירוג.

"זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי כי עד עכשיו שיחקתי בעיקר בטורניר קטנים יותר", אמרה הזוכה המאושרת בסיום, "זה היה הטורניר הגדול השני שלי בסך הכול ובשנה שעברה הייתי פצועה במרפק. הייתי צריכה לעבוד קשה מאוד וזה עזר לי לשפר את התנועה שלי. עכשיו אני משחקת ממש טוב".

בורנה צ'וריץ' הקרואטי בן ה-20 זכה בטורניר ה-ATP הראשון בקריירה שלו על החימר במראקש (מסבב ה-250 של ה-ATP). הקרואטי, המדורג 79 בעולם, חזר מפיגור מערכה ל-7:5, 6:7 (3), 5:7 דרמטי מול פיליפ קולשרייבר הגרמני הוותיק (32 בעולם) בגמר שארך שעתיים ועוד 38 דקות. לקולשרייבר היו 13 אייסים לעומת 10 של צ'וריץ', אבל זה וגם היתרון שהיה לו בתוצאה לא הספיקו לגרמני כדי לזכות בתואר השמיני בקריירה בגמר ה-15 שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully