וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אוהדי באסטיה פרצו לכר הדשא ותקפו את שחקני ליון, המשחק בוטל

מספר ימים לאחר שאוהדי הקבוצה הותקפו על ידי אוהדי בשיקטאש, השחקנים חוו אירוע מפחיד לא פחות. המשחק נפתח באיחור של כ-45 דקות והופסק במחצית, לאחר שמהומות נוספות פרצו

ביום חמישי נאלצו אוהדי ליון להימלט לכר הדשא לאחר שאוהדי בשיקטאש תקפו אותם במהלך משחק הליגה האירופית, מה שגרם לשריקת הפתיחה להידחות ב-45 דקות. היום (ראשון) חוותה הקבוצה רגעים מפחידים עוד יותר, כשהפעם לא היו אלה האוהדים שהותקפו - כי אם השחקנים עצמם.

על פי "לאקיפ", הכל התחיל 15 דקות לפני שריקת הפתיחה, כשאוהד אחד פרץ לדשא וניסה לתקוף את ממפיס דפאי, ההולנדי לא הגיב, מה שהוביל אוהדים רבים אחרים לפרוץ לכר הדשא ולפתוח במהומה רבתית. בתקשורת הצרפתית טוענים שרוב אוהדי באסטיה שנותרו ביציעים שרקו בוז לאלה שהשתתפו במהומה.

שחקני ליון המבוהלים ניסו להימלט לחדרי ההלבשה, לא לפני שז'ורדן פרי בעט באחד האוהדים. בדקות שחלפו הקבוצה סירבה לקיים את המשחק, אך לבסוף הסכימה. כ-35 דקות לאחר שריקת הפתיחה המיועדת, עלו שחקני ליון לחימום מחודש, וזכו למחיאות כפיים מאוהדי המארחת, וכעשר דקות לאחר מכן המשחק יצא לדרך. במחצית, במצב של 0:0, אוהד באסטיה נוסף פרץ לכר הדשא וניסה לתקוף את שוער ליון אנטוניו לופס, מה שלא הותיר לשופט ברירה אלא לבטל את ההתמודדות.

* עודם קודם לכן, ניצחה בורדו 0:1 את נאנט וצימקה את הפער מליון שבמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד. יונוס סנקרה כבש את שער הניצחון בדקה ה-65.

* מארסיי לא התקשתה לרגע והביסה 0:4 את סט. אטיין. פלוריאן טובאן חגג צמד (22, 58) ובישול לבפטימבי גומיס (31), שסיפק מבצע אישי יפהפה ושער נפלא מהאוויר. דימיטרי פאייה חתם עמוק בתוך תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully