וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה - סביליה 0:0, גרנאדה הובסה בבכורה של טוני אדאמס

האנדלוסים פספסו עוד הזדמנות להתקרב לאתלטיקו מדריד בסיום משחק מאכזב. בלם העבר הבריטי וקבוצתו החדשה הפסידו 3:0 מול סלטה ויגו בבית ונראים בדרך הבטוחה אל ליגת המשנה

one

בווידאו: תקציר ה-0:1 של אספניול על לגאנס

המחזור ה-32 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם, אספניול ניצחה את לגאנס 0:1. לאחר מכן נפרדו ולנסיה וסביליה ב-0:0, כשבהמשך בטיס ניצחה 0:2 את אייבר. גרנאדה הושפלה 3:0 על ידי סלטה ויגו במשחק הבכורה של טוני אדאמס על הקווים.

מרסלו דיאס שחקן סלטה ויגו. GettyImages
מרסלו דיאס עם כדור חופשי נהדר/GettyImages

ולנסיה - סביליה 0:0

המשחק המסקרן הסתיים ללא שערים וללא הזדמנויות רבות של שתי הקבוצות, שבעטו יחדיו פעמיים בלבד למסגרת (שתיהן שייכות למארחת). האנדלוסים מפספסים הזדמנות לצמק את הפער מאתלטיקו מדריד שבמקום השלישי לנקודה בלבד, בעוד רצף הניצחונות של העטלפים נעצר על שלושה.

שחקן סביליה מריאנו מאוכזב. רויטרס
אכזבה. מריאנו/רויטרס

גרנאדה - סלטה ויגו 3:0

טוני אדאמס בטח קיווה שהבכורה שלו כמאמן גרנאדה תיראה מעט אחרת. הקבוצה שלו נראתה רע מאוד, כמו בשלבים רבים של העונה, והובסה בבית 3:0 על ידי סלטה ויגו, שנראית טוב לקראת הגומלין מול גנק ברבע גמר הליגה האירופית ביום חמישי אחרי ה-2:3 הביתי במשחק הראשון. גרנאדה נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון עם 20 נקודות בלבד, כשהפער שלה מלאגנס עומד כבר על שבע נקודות ועוד הפרש שערים רע מאוד לעומת המדורגת במקום ה-17. בלם העבר וקפטן ארסנל לשעבר יהיה זקוק לנס כדי להשאיר את קבוצתו החדשה בליגה. חוסאבד סאנצ'ס כבש את הראשון בדקה ה-23, מרסלו דיאס - שכבש בעבר שער בכדור חופשי דרמטי שהשאיר את המבורג בליגה - הרשית עם עוד כדור חופשי נהדר בדקה ה-73 וקלאודיו בובו השלים את החגיגה אחרי שהגיע ראשון לכדור שחזר מהקורה ודחק פנימה את ה-0:3.

צפו בתקציר

טוני אדאמס מאמן גרנאדה. GettyImages
בכורה מסויטת. אדאמס הערב/GettyImages

לגאנס - אספניול 1:0

עד לדקה ה-91 לוח התוצאות הראה 0:0, אלא שדקה לאחר מכן, לגאנס, שהייתה חייבת ניצחון אחרי שלא עשתה זאת בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, זאת כדי לברוח מהתחתית הבוערת (רחוקה חמש נקודות מהקו האדום), תקפה ללא הרף ואפשרה ליריבה לצאת למתפרצת קטלנית, שנגמרה עם שער ניצחון של לאו בפטיסטאו בצ'יפ בדקה ה-92.

צפו בתקציר

בטיס - אייבר 0:2

אחרי שלושה הפסדי ליגה ברציפות חזרו הירוקים לחייך עם ניצחון ביתי שמבטיח להם כמעט בוודאות עונה נוספת בלה ליגה. אייבר נותרה במקום השמיני מרחק שלוש נקודות מאתלטיק בילבאו השישית במקום המוביל לליגה האירופית. ז'ונאס מרטן כבש את הראשון בדקה השנייה, דניאל סבאיוס השלים בדקה ה-89.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully