וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של אייזאה תומאס נהרגה בתאונת דרכים, בספק למשחק מול שיקגו

כוכב הסלטיקס קיבל את הבשורות המרות רגע לפני פתיחת הפלייאוף ולא ברור עדיין אם יטוס לוושינגטון כדי לשהות עם משפחתו או יתייצב למשחק. אביו של תומאס: "רגע קריטי למשפחה"

שחקן בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס. AP
בשורות מרות לפני הפלייאוף. תומאס/AP

רגע לפני שהוא פותח את הפלייאוף עם משחק ביתי מול שיקגו, טרגדיה פקדה אתמול (שבת) את אייזאה תומאס, כוכבה של בוסטון סלטיקס כאשר אחותו שינה נהרגה בתאונת דרכים מוקדם בבוקר. בארה"ב מדווחים שתומאס קיבל את החדשות הטראגיות על מות אחותו אחרי שהשתתף באימון הקבוצה אתמול אחר הצהריים. תומאס עוד התראיין לאחר האימון, אך אייברי בראדלי חברו לקבוצה שקיבל את הבשורות לפניו, משך אותו מעמדת הראיון ובישר לו את בשורת האיוב.

אביו של אייזאה, ג'יימס, אמר ל"בוסטון הראלד" שבנו עדיין לא החליט אם לטוס לוושינגטון כדי להיות עם משפחתו והוסיף: "זה רגע קריטי למשפחה,. המשטרה עדכנה שהתאונה התרחשה בסביבות 5 בבוקר שעון מקומי, כאשר רכבה של שינה הידרדר מסיבה לא ברורה על הכביש ופגע במוט מתכת, כאשר על פי דיווח המשטרה שינה לא הייתה חגורה.

נכון לעכשיו עדיין לא ברור אם אייזיאה תומאס יתייצב למשחק של הקבוצה הלילה מול הבולס. תומאס, שנבחר לאולסטאר עונה שנייה ברציפות, היה הכוכב הגדול של הקבוצה במהלך העונה הסדירה והוליך אותה לפלייאוף מהמקום הראשון במזרח עם ממוצעים מרשימים של 28.9 נקודות, 5.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully