וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ יוכל להמשיך בפ"ת ומרמורק? "לא בעלים, הוא ספונסר"

16.4.2017 / 8:02

גורמים בכדורגל הישראלי ניסו לטרפד את המשך כהונתו במלאבס במקביל לקבוצה שצפויה לעלות ללאומית, במועדון דחו את הטענות: "לא רשום בהתאחדות, ימשיך למשוך בחוטים". לידור כהן: "אם לא נגיע לאירופה, זה כישלון"

יוסי ציפקיס

במכבי פתח תקוה לא יודעים איך לעכל את היכולת הרעה שמגלה הקבוצה בפלייאוף העליון. אחרי חמישה הפסדים ברציפות, בצוות המקצועי שוקלים לעשות זעזוע כבר במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה. חגי גולדנברג יירד לספסל, אייטור מונרוי עשוי לחזור לרוטציה ושינוי נוסף יתבצע בחלק ההתקפי. אבי לוזון הזועם נכנס בסיום לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "דניאל בר נתן אמר לי שהוא טעה בשער השני. הייתה יד של טל בן חיים". במועדון אמרו בסיום: "זה לא ממש מנחם אותנו היכולת של הקבוצה לא טובה. כל השחקנים שבלטו בתחילת השנה נמצאים מתחת לרמה הרגילה שלהם. צריך לחשוב על הבעיות שיהיו בהמשך אם לא נגיע לאירופה". רפואה צריך להיות מודאג, משום שבמחזור הבא (מחזור אמצע השבוע, רביעי הבא), דווקא מול בית"ר ירושלים בטדי - מול המתמודדת העיקרית על הכרטיס, יחסרו לירוי צעירי ורומאריו פירס.

שינו זוארץ יושב ראש מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
במרמורק ופתח תקוה. שינו זוארץ/ניב אהרונסון

בנושא אחר: מאז סוף השבוע טוענים גורמים בכדורגל הישראלי כי שינו זוארץ, שמשמש כאחד משני הבעלים של הפועל מרמורק, יצטרך לסיים את תפקידו במכבי פתח תקוה. אותם גורמים טוענים כי זוארץ, שנחשב למקור ההכנסה העיקרי של הלוזונים, לא יוכל לשמש בתפקידו בשתי קבוצות בליגות המקצועניות בו זמנית. במועדון ביטלו אתמול את הטענות. "שינו לא מוגדר כבעלים של הקבוצה ולא ברישומים שלנו, הוא ספונסר", אמרו. "הוא ימשיך להיות האיש שמושך בחוטים כי הוא זה שמוציא את הכסף. אין כאן כל בעיה תקנונית". אגב, מעיון במסמכים שהוגשו להתאחדות עולה כי זוארץ לא רשום כבעל תפקיד בשתי הקבוצות למרות שנחשב למקבל ההחלטות בהן.

ומה לגבי העונה הבאה? במועדון הבהירו לדודו דהאן לא להביא הצעות נמוכות ממיליון יורו עבור גידי קאניוק. שם טוענים כי תקצירים עם ביצועים של השחקן הועברו למספר קבוצות בבלגיה. לגבי אליסון דוס סנטוס, בפתח תקוה טוענים כי הם קיבלו הבטחה כתובה מסוכניו בחו"ל לפיה הוא ייתן זכות ראשונים למועדון להאריך עימו את החוזה. בסביבת השחקן טוענים כי לא חתם על שום מסמך כזה, והוא בדרך למכבי חיפה. איסמעיל ריאן ועודד אלקיים נמצאים ברשימה של הלוזונים לעונה הבאה, אבל משא ומתן יחל רק לאחר שיתברר אם הקבוצה תגיע לאירופה.

לידור כהן סיכם: "לא נשקר, אנחנו לא מצליחים להציג את היכולת שהצגנו רוב העונה. זה הפסד חמישי ברציפות, נקווה לתקן מול מכבי חיפה. אני לא חושב שהיינו בטוחים מדי במקום השלישי, ידענו שהפלייאוף קשה. באופן אישי, במשחקים האחרונים אני מתופקד כחלוץ. זה לא חדש לי, עשיתי את זה בבית"ר". על עתידה של הקבוצה אמר: "אם לא נגיע לאירופה, זה כישלון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully